Nekad edwin fagervall | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edwin fagervall

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/hallojfesk/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin fagervall

Vad är ditt discord namn? Edwin fagervall#1551

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som är hyfsat ny i staden och är 21 år gammal men jag har spelat med den ett tag nu å köpt lite bilar och annat och är nu sugen på att bli medlem för att man dels kan göra mer saker och det känns lite seriösare då också när man kan ha ett riktigt jobb. Min karaktär är en väldigt bil intresserad kille som gärna skulle jobba inom bilar tex mekonomen, vianor eller något sånt. Han är en snäll kille som är trevlig och hjälpsam men om någon är otrevlig kan dom vänta sig samma attityd tillbaka men så länge alla är trevliga och lugna så är han också en lugn och snäll kille.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har spelat länge på unive utan att ha varit medlem men är nu sugen på att bli medlem så att man tex kan jobba på mekonomen eller något annat bil ställe och hjälpa till med staden på så sätt. Jag tycker unive är en väldigt bra stad att spela på och därför vill just jag bli medlem så att man kan hjälpa med staden som då tex bilmekaniker, Och för att jag spelar på servern varje dag "när jag är hemma och kan" och gillar eran server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? >För att det är en bra server med många aktiva spelare med väldigt bra RP och lite lall om man tänker på hur många som spelar på servern tack vare dom bra staffsen, jag har kollat på philps live streams och staffsen gör verkligen sitt jobb.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om den och sa att det var en bra server och det var det jämfört med dom andra jag har spelat på som har varit väldigt lalliga.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få jobb hos mekonomen eller vianor och hjälpa folk med deras bilar eller andra saker för det är något jag verkligen brinner för och själv ha en fin bil som man kan fixa och hålla på med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få ett seriöst jobb och att hjälpa folk med deras bilar då för att det är något jag verkligen brinner för och att börja bygga på min egen bil. Sen hade det varit väldigt kul att bli medlem för att kunna hjälpa på servern med att laga folks bilar för att jag vet att det ibland kan vara jobbigt att hitta mekaniker.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej alla andra svenska servrar är väldigt lalliga tex en som jag spelade på blev jag dödad av en polis för att jag körde för fort med min bil och sen satte han mig i fängelse max tiden som går.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka