Nekad edwin fagervall | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edwin fagervall

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/hallojfesk/

Ditt Hex-ID: 110000147c752b6 (Hex)

Vad är din discord tagg? Edwin fagervall#1551

Vem var det som bannade dig? swiipe

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? moddare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen arning jag hade just varit å köpt en ny bil sen åkte jag till garaget och körde in den och tänkte ta en annan bil men den var sönder så jag fortsatte köra med min nya bil och sen hörde jag att någon började prata i bilen för att nån låg i bagaget så jag åkte till torget igen och då hoppade han ut sen började jag köra mot autoexperten och då blev jag permanent avstängd men jag fattar ej varför, enda som kan ha gjort något de va att mitt spel laggade rätt mycket innan jag blev avstängd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade just varit å köpt en ny bil sen åkte jag till garaget och körde in den och tänkte ta en annan bil men den var sönder så jag fortsatte köra med min nya bil och sen hörde jag att någon började prata i bilen för att nån låg i bagaget så jag åkte till torget igen och då hoppade han ut sen började jag köra mot autoexperten och då blev jag permanent avstängd men jag fattar ej varför

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig för att jag gjorde inte ens något fel. Jag körde bara med min bil och jag skulle till autoexperten

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lallare, suntförnuft, powergaming och skjuter med jaktvapen i jaktbutik och jag har lärt mig att jag ska göra saker som man hade gjort i verkligheten och inte bara tänka att det är ett spel jag gör vad jag vill

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för jag gjorde inte ens något fel, mitt spel lagga mkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet ej ens vad jag har gjort

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka