Accepterad Edward Ollonborre | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokeboi

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke Johansson

Vad är ditt discord namn? top g#4127

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Jag är 20 år gammal och har bott på tre olika ställen. Jag blev uppvuxen i Göteborg. Med bara min pappa. Där var allt bra tills dom började mobba mig. Det gick bra till en början när dom bara sa massa fula saker om mig men tillslut så började dom skada mig. Det var tufft för mig att gå till skolan varje morgon. Jag får också skylla mig lite själv också för att jag jag var så vek och inte vågade prata med en vuxen. För jag trodde att om jag skulle prata med en vuxen så skulle jag bli dömd. Men uppenbarligen så blev jag inte de tvärtom dom tyckte jag var modig. men även att jag hade berättat för en vuxen så hjälpte det ingen ting dom bara fortsatte. Så vid 13 års ålder så bestämde jag och min pappa att vi skulle flytta till Kalmar. I Kalmar var allt så bra jag hade lixom min kompisar jag bodde nära skolan och pappa hade ett jobb. Jag tyckte dagarna flöt på bra. Men det varade bara i ett år det varade. Eftersom pappa förlorade jobbet. Så var det bara och ta sitt pick och pack och dra till nästa ställe. När flytten var klar så var jag 14 och ett halvt år. Det här stället tyckte jag också att det kändes som att jag var trygg och kunde lita på mina kompisar. Och pappa verkade också gilla sitt jobb han blev mekaniker det är nog där ifrån jag också fått mitt intresse. Åren rullade på och allt var som vanligt tills jag fyllde 18 för då skulle jag flytta hemifrån. Jag bestämde mig för att flytta till Jönköping. När jag hade flyttat till Jönköping så gick det ganska fort för mig att börja umgås med fel personer. Jag kom in på dom kriminella banorna och dom erbjöd mig jobb som jag tyckte jag kunde göra nu när inte jag själv hade något riktigt jobb. Det gick bra i ungefär 9 månader men till sist hittade Polisen mig. Och det gick ännu 3 månader för mig att få min dom. Domen blev 9 månaders fängelse. Jag kom den andra december till Kalmar fängelse. Jag tyckte tiden ändå gick ganska fort. Men när jag kommer ut tänkte jag då ska jag flytta till någon annan stad och börja jobba som mekaniker. När jag kommit ut i september så drog jag direkt ifrån staden. Jag ska flytta och nu till en bra stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? för att jag tror att kommer resultera i att jag kommer hjälpa med att komma med förslag och jobba. detta kommer att resultera positivt tror jag. jag kommer hjälpa till mycket i bilbranschen också. jag kan alla failRP. Och sen kan jag lova att jag är en av dom som kommer sköta mig och hålla mig till reglerna. Jag har också en kompis som spelar på denna servern och det kommer att göra att jag kommer spela på ortenwave ännu mer. Plus att nu är det inget annat spela jag tycker är roligt så att det kommer också göra att jag spelar ännu mer. Jag kommer inte påverka denna servern negativt. Jag kommer att gör så gott jag kan för att påverka Unive positivt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att göra det så roligt för alla som möjligt och inte försöka vinna varenda scenario.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsa mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka