Nekad Edward Ollonborre | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokeboi

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198270988267/

Ditt Hex-ID: 110000112853feb

Vad är din discord tagg? Lokemannen__

Vem var det som bannade dig? zem

Bild på banmeddelande: bild_2024-02-09_172205904.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att han ansåg att jag pittade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jagade en grabb från sinful och när jag körde efter honom dsynca det vilket jag tyvärr inte hade klipp på och sen tvärnita han framför mig så jag inte han bromsa så att jag körde in i han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt klippsen gjorde jag fel och tycker de pittningarna förtjänar ban om det inte hade varit dsync. Förstår att ni inte kan göra något eftersom att jag inte hade klipp på det för då hade alla pittat och skyllt på dsync. Men se det från mitt perspektiv jag kör efter honom och ska försöka köra framför och blockera vägen så han behöver stanna men sen när jag kör i andra filen så dsyncar det. Att klippa är ju inte det första jag tänker på då eftersom han kör iväg direkt efter då tänker man ju på att köra efter honom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för krim utan krim där lärde jag mig att det är viktigt att ha krim när man gör kriminella handlingar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ha tålamod och vänta till han hade krockat eller väntat till att motorn gick sönder eftersom att den började ryka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska klippa när det dsyncar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka