Nekad Edward Ollonborre | Ansökan till Servervakt [Elton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokeboi

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad heter du på discord? LokE#4127

Ange ditt födelsedatum 31 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar är jag aktiv 18:00 till 22:30 alla dagar. På helgerna är det inte lika regelbundet beroende på om jag gör nåt annat, men brukar oftas vara hela dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär en månad.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går inte att infoga men tre gånger totalt: Copbait (felaktig ban fick den överklagad), Vdm en dag och copbait 1 dag.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Största uppgiften är att avlasta Staffteamet genom att t.ex. dva bilar man stöter på eller kicka folk som bara spelar på servern för att lalla med bra anledning. Men som en SV ska man inte åka runt och leta efter problem utan man ska bara rpa och om man ser ett regelbrott ska man ta kontakt med staff om de förtjänar en ban. Man ska alltså göra servern så bra som möjligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Därför att jag känner att det är ett stort problem med trasiga bilar på motorvägen vet inte hur många gånger jag har behövt laga min bil pga det. Och för att det är väldigt många lallare på servern och jag känner att det är viktigt att få bort dem så fort som möjligt. I framtiden vill jag även bli mod så jag börjar med detta först för jag ska inte ska gå på det direkt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kallas för SV-abuse det innebär att man missbrukar sina commands och använder det för sin egen vinst. Det kan förekomma genom att man t.ex. kickar folk som rånar en eller ressar sig själv när man dör. Man får även inte använda toggleid eller togglename.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka