Accepterad edw1n | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edwinho

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? djhamood#2426

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kurt Abbas. Kurt har alltid levt i dåliga kretsar, och det på grund av att hans föräldrar blev tillfångatagna av IS i Irak, när de mellanlandade där efter en utomlandsresa. Kurt lyckades fly, och ta sig hem till Sverige. När Kurt väl tog sig hem till Sverige behövde han få en inkomst. Därav blev den kriminella vägen en självklarhet för honom, då han bara var 15 när han kom tillbaka till Sverige. Kurt har dock aldrig gillat att visa upp hans kriminella liv, utan han har alltid dragits mot Svensson livet. Därav så använder han pengarna som blir över till en täckmantel över det kriminella. Täckmanteln är alltså mer "Svensson" bilar o kläder. Kurts mål är att så småningom ta sig ur det kriminella livet och faktiskt bli den Svensson han alltid skyltat sig som.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med framför allt min erfarenhet då jag har rollspelet i snart 3 år och därav en massa roliga scenarion. Kommer även bidra med hög kvalitativ rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man rollspelar för att de andra du spelar med ska få ett roligt scenario, spelar båda parterna utifrån det innebär det att båda parter kommer få ett roligt scenario.

Hur hittade du Unive? Hittade Unive 2020 när jag började rollspela.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka