Nekad Edw1n | Medlem ansökning [Marr4n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edwinho

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199077854585/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? EDWIN#9999

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Domenic Lombradozzi och är född den 12e december 2000. Domenic älskar att vara med vänner och att vara allmänt social, men mest av allt älskar han att köra snabba sportbilar och att festa. Domenic har även ett kriminellt förflutet vilket han inte är jättestolt över. På grund av hans kriminella förflutna så sitter en del av det kriminella kvar i honom. Men han försöker att helt lämna den vägen i hans liv. Han har ännu lyckats någorlunda bra och försöker att hålla sig till sina vänner som inte håller på med det kriminella. Han bodde tidigare i en stad långt upp i Sverige som heter Makt men han har nu valt att försöka hitta "biljetten till en lägenhet" i staden Unive. Domenic har hittat många nya vänner i Unive och försöker därmed att hitta lägenhet och ännu mer vänner. Domenic är även väldigt dålig på att hantera känslor så som vemod och besvikelse, då han tidigare blivit huggen i ryggen många gånger både av hans föräldrar samt hans tidigare bästavän.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tänker bidra med den bästa rpn jag kan. Jag kommer så bra som möjligt följa min fasta karaktärshistoria som jag alltid genom alla tider jag har rpat på. Och jag känner att det är svårt med begränsningar såsom att man ej kan skriva i blocket, då jag har några bilar jag vill sälja, samt Twitter och Passive mode. Jag vill kunna som sagt kunna rpa till fullt ut, utan att känna mig begränsad. Jag kan också bidra med mycket bättre rp utan begränsningar såklart. Det blir ju svårt om man liksom träffar någon och ska skriva en speciell tid i Twitter men så kan man inte det, och behöva formulera sig dåligt och konstigt som t ex "Jag har ingen guldbiljett till stan om du fattar", utan det blir väldigt skumt och man kan ej rpa fullt ut. Jag är också ute efter roliga scenarion och jag vill kunna ha ett fint jobb som t ex att jobba på Brittas.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad av just Unive är att det finns så mycket valmöjligheter, och nu snackar jag inte bara om något specifikt, utan det finns mycket valmöjligheter till allt. Jobb, bilar, många seriösa spelare man kan rpa med då ni snittar ungefär 250 spelare per dag. Det verkar även som om att ni har en mycket stabil spelarbas som är bra på att rpa, samt att folk ej kan lalla och RDMa då ni har en grej så att medlemmar ej kan slåss.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när Unive gick under namnet Multistaden. Detta var den första servern jag någonsin spelat på, men då hade jag ej kunskaper att kunna bli medlem på denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att spela så seriöst som möjligt och att alltid gå efter regeln sunt förnuft vilket enligt mig och många andra är den viktigaste regeln inom rollspel. Så det jag alltid försöker gå efter är sunt förnuft, samt alla grundregler såklart.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå är att ha en bra rp nivå samt vara aktiv på servern. Jag vill även kunna söka mig till polisen och något annat jobb på min andra karaktär. Jag brukar hålla mig till 2 aktiva karaktärer och fördela rollspelet på dom två.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag ej, jag avgick nyss från ett Staff-Team och letar därpå efter en ny server, därpå hittade jag mig tillbaka hit och försöker att få medlemskap.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka