Nekad edvinslarre | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edvinslarre

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198263241850/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Slätis

Vad är ditt discord namn? edvinslarre#5770

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edvin Slarre. Edvin är för tillfället 21 år och hemlös. Edvin hade en god uppväxt med bra föräldrar och vänner men för endast 3 år sedan dog föräldrarna i en bilolycka och Edvin har sedan dess haft det tufft, han antog inte sina studier och började umgås med allt mer kriminellt folk.

Edvins egentliga dröm är att bli Musiker, han har sedan tidig ålder varit en duktig sångare som kan spela alla de flesta instrument men efter att ha umgåtts med sitt kriminella umgänge har hans syn på livet och drömmar gått i lä då droger och fester har tagit över.

Edvin är blyg och fortfarande sårad av sina föräldrars olycka även om han inte visar det ofta. Edvin blir allt mer uppäten av de kriminella branscher som finns medan han samtidigt börjar få baktankar om att komma ur det kriminella livet som hans föräldrar hade önskat.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att kunna vidare utveckla min karaktär och fortsätta arbeta med sin droghandel och även kunna försöka byta bransch, exempelvis för att kunna ansöka om att bli polis därefter. Genom att kunna utveckla min karaktär kan den ha en mer verklig roll i världen av Unive vilket både vore kul för mig som gillar rollspelet samt alla andra på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Se ovan, hade nog skrivit i princip samma svar här.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis som har spelat på er server och tyckt den var bra och där vidare rekommenderat den till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli en välkänd spelare som är omtyckt av de andra spelarna. Jag vill kunna utveckla min karaktär nästan som ett virtuellt liv. Allmänt skulle jag säga att mitt främsta mål är att ha kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte för tillfället, har testat andra innan men alla har haft problem så som, lagg, för lite spelare osv. men tycker att eran server är perfekt på alla vis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka