Nekad edvinqq8 | Medlem ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

edvinqq8

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199177146098/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Dahlberg

Vad är ditt discord namn? edvinq8#2257

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Dahl och är född 1999-03-06. Alexs hade en pappa och mamma men Alexs pappa börja dricka väldigt mycket alkohol när Alex var 3 år och de läde till att Alexs pappa slog Alexs mamma och Alex blev slagen flera gånger om dagen så då bestämde Alexs mamma att han skulle flytta långt bort som möjligt typ med Alex. Så när Alex var 5 år så flyttade Alex och Alexs mamma till ett hus typ 100 mil bort från dar Alex pappa bode Alexs pappa viste inte att Alexs mamma och Alex skulle flytta sen vet jag inget mer om Alexs pappa. När Alex var 19 år så flytta Alex hem i från typ en mil ifrån sin mamma. Alex intressen är att han gillar bilar kan typ alla bil märken och Alex vill börja jobba på mekonomen, vianor och bilförsäljare. Alexs känslor är att han blir lätt arg, ledsen så Alex är lite små sur ibland,

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer ge roliga scenarios och jag vill kunna utveckla min RP på Unive För att jag gillar hög rp nivå så folk inte går runt på gatorna och dödar folk

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag gillar hög rp nivå så folk inte går runt på gatorna och dödar folk.

Hur hittade du Unive? Jag tittade på Cosmo_bts stream och då såg det roligt ut så då börja jag köra på Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill bli kriminell och joina mc gäng eller street gang eller bli mekonomen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill förbättra min rp nivå på Unive

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte så mycket det var länge sen jag var online på fivem.

Tillbaka