Accepterad Edvino19 | Whitelist ansökning [Tag1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edvino19

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
32
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199045943161/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Grönholm

Vad är ditt discord namn? SharkyLover#5577

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Jag/min karaktär har alltid varit som ung den som har varit ute med vänner och bara ha det rolig. Jag har aldrig varit den som har varit i massa bråk. Men sen mot min ungdom så har blivit en utforskare och gillar att hjälpa folk. Det som jag gör bäst är nog att alltid följa de regler som finns vart än jag är mycket noga. Sen så som jag sa så älskar jag att hjälpa folk så att dom blir glada och nöjda. Just nu är jag 26 år och kommer snart till min 27 års dag. Just nu jobbar jag med som post anställd på Postnord, men vill komma in i det riktiga jobb livet. Mina drömjobb just nu är Ambulans eller Polis. Men de mindre krävande jobben som tryggansa skulle man kunna börja med som en liten kick start in i de vuxna livet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker det är roligt att köra RP, Jag ska kommer ta det seriöst och jag vill stötta och hålla igång Community. jag tror att jag kan bidra till servern mycket bra och kanske göra den ännu bättre. Beroende på vad jag får för jobb så kan jag bidra på olika sätt ska försöka hinna till alla skadade människor jag kan som blivit skadade och jag tänker förhöra misstänkta, men framför allt hålla fängelserna fria från våld. Hjälpa folk som behöver hjälp så bra som jag kan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det här är första servern jag någonsin kört på och hit tills så har det varit roligt och underhållande.

Hur hittade du Unive? Det här är första servern jag någonsin kört på och hit tills så har det varit roligt och underhållande.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och underhålla mig och andra på servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. jag kör inte på någon annan för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka