Nekad Edvino19 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edvino19

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
32
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? Grunkis

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Donald föddes år 2000 i Gävle, han levde ett normalt liv inte fattigt och inte rikt. Han gick i skolan som normalt, men när Donald var 13 år gammal dog hans föräldrar i en bilkrasch.
Så fort han fick reda på detta så satte han sig på ett tåg direkt till Stockholm
Donalds första månader här i Stockholm var inget vidare bra, han gick inte i skolan, han kände ingen och det ända han gjorde på dagarna var att spela fotboll med sig själv.
Men tiden gick och när Donald var 16 år så hittade han verkligen sig själv i skolan och utanför, han skötte studierna bra, han hade många kompisar.
Sedan hände det något oväntat Donald foster föräldrar fick ett nytt jobb i en annan stad, så dem flyttade dit och det var där han började få dåliga vanor, han började hänga med fel personer.
Donald foster föräldrar visste inte vad han höll på med, det som Donald höll på med var att sälja droger, göra personrån och Misshandla folk och detta skedde när han bara var 17 år gammal.
Men efter ett tag fick Donald fosterföräldrar reda på vad han höll på med och då valde dem helt enkelt att flytta till en helt annan stad, hände samma sak där så dem flytta en gång till.
Donald har egentligen aldrig varit en dålig grabb, vissa brukar säga att han kan vara den snällaste personen dem visste, han var även den roligaste och mest omtänksamma personen som fanns
Och det är även här han befinner sig just nu, På väg att flytta in i en ny stad med målet att jobba med något inom bilar, typ mekaniker eller bilförsäljare, men han har även ett intresse inom polisen.
Donald dröm är att få ett bra jobb som det finns sköna kollegor på och kan skapa en kompisrelation med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Tillbringa bra mogen rp, tillbringa bra scenarion, jag är en spelare som inte bryr mig så mycket om pengar, jag vill bara att det ska vara bra och mogen rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att inte bara vara egoistisk i situationen. Alla bör få en chans att lyckas, inte bara en person som bara tänker på sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: Att ta någons liv utan motivering, VDM: Att kollidera med någon utan anledning, COMBAT LOGGING: Att logga ut från spelet för att undvika farliga situationer, FEARRP: Att hålla sig lugn trots att man har en pistol riktad mot huvudet, NLR: Att återkomma efter att ha dött och minnas händelserna före döden.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. 300+ timmar

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kört på servern tidiagare! Har varit kriminel ett bra tag innan jag ryckte in i lumpen! har inte kunnat köra på ett år!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka