Accepterad Edvino19 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edvino19

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
32
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Grönholm

Vad heter du på discord? SharkyLover#5577

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar mellan 3-4 timmar på vardagarna och på helger så får jag spela hur länge jag vill. Men sen så kanske det inte händer varje dag för att det finns annat att tänka på också

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2021 januari

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://i.gyazo.com/thumb/1200/0a2dd6b06035b1538024fd14ed5237fa-png.jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Den uppgift som en servervakt är att medans man är inne och rpar så kollar man lite nogare på hur andras rp nivå är och hur dom beter sig ig, utifrån hur deras rp är så kan du kicka eller svban om det är så att personen gör regelbrott eller har dålig rp

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag är aktiv och har en bra erfarenhet på bra rp. Sen så skulle jag också göra mitt bästa med att ta bort alla dessa lallare och göra servern ännu bättre så att alla som är inne på server kan tycka att dom har roligt och att allt är så verklighetstroget som möjligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag vill börja att säga att Abuse eller korruption är helt förbjudet och skall komma konsekvenser om det skulle uppkomma bland någon SV. Vi kan ju börja med abuse. Vi säger att du är i ett scenario där du bil jagad och dom skottar dig till döds, sedan under scenariot så bestämmer du dig för att revva dig själv för att vinna scenariot igen. Sen har vi korrupt. Att vara korrupt är att t.ex. inte banna någon om de gör att regelbrott bara för det är ens kompis eller likande ( Du har fått dina perms av en anledning ). Ett exempel på abuse är t.ex. kicka folk bara för att vinna ett scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka