Nekad Edvinno | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edvinno

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119741883/

Ditt Hex-ID: 1100001451c33bb

Vad är din discord tagg? edde1

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffen bannade mig för att jag var väldigt olämplig i mina gärningar. Jag vet att jag gjorde fel men jag tänkte inte på konsekvenserna. Det jag gjorde var väldigt dumt och jag önskar att jag kan komma tillbaka till sveriges bästa rp server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag skickade ut bilder på Philip och jag tycker att det var väldigt dumt att göra och tänkte verkligen inte konsekvenserna. Det var det som hände och jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bann och jag står för mina handlingar. Jag inser att mina handlingar kan ha påverkat servern negativt och orsakat problem för både er och andra medlemmar. Jag vill betona att det inte var min avsikt att störa eller skada er gemenskap, men jag förstår nu att mitt beteende var oacceptabelt och kränkande. Jag vill be om ursäkt till er, som ägare, och hela serverns gemenskap för mitt olämpliga beteende. Jag är medveten om att det tar hårt arbete och engagemang att upprätthålla en trivsam och trevlig miljö för alla spelare, och jag har misslyckats med att leva upp till dessa förväntningar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer ej ihåg om jag har några tidigare banns då jag har varit permanent bannad så länge. Men jag har verkligen lärt mig av denna bannen och det ska inte hända igen att jag gör något så taskigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att jag helt enkelt inte skulle skickat ut bilderna och bara hållt på med mitt vanliga rollspel. Jag vet inte vad som kom an till att jag skulle gjort denna handling men jag ångrar det extremt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig från denna bann och förstår helt varför jag blev bannad men önskar att jag hade kunnat komma tillbaks till servern då jag verkligen tycker att Unive är en mycket bra server. Jag lovar att lära mig av detta misstag och att förbättra mitt beteende om jag får en andra chans att vara en del av er gemenskap. Jag är beredd att respektera era regler och att vara en ansvarsfull och respektfull medlem av servern. Jag är medveten om att jag har förbrukat ert förtroende, men jag hoppas innerligt att ni kan överväga min överklagan och ge mig möjligheten att visa att jag kan förändras och vara en positiv bidragsgivare till er gemenskap. Tack för att ni tar er tid att läsa min överklagan, och jag är redo att acceptera vilka konsekvenser som helst som ett resultat av mitt tidigare olämpliga beteende. Jag är beredd att göra allt som krävs för att återvinna ert förtroende.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag jag förstår och jag önskar verkligen att jag blir unbannad. Tack för att ni läst!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka