Nekad EdvinCh#1315 | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EdvinCh

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/EdvinCh/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? EdvinCh#1315

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carl Johnsson och kommer från San Andreas. Han föddes år 1996 och växte upp i ett medelklass samhälle tillsammans med hans familj. Carl Johnsson's familj består av hans yngre syster, hans äldre bror, och sin mor. Carl såg sällan sin fader när han växte upp och en dag så försvann han och lämnade inte ett spår efter sig. Förutom problemen med hans far så hade Carl en väldigt bra uppväxt, han hade många vänner och syskon och sin mor som älskade honom. En gång när han var ung och skulle gå hem från en polare mitt på natten så såg han två killar bråka med varann. Han fortsatte gå men tittade försiktigt mot dem och lyssnade på vad de sa, sedan så tog en utav männen fram en pistol och sköt mot den andra mannen. Detta blev början på ett stort gängkrig som varade i flera år. Denna händelsen fick honom att vilja ta tag i det och bestämma sig för vad han ville göra med sitt liv. Han gick ut med fulla C - betyg på Universitetet i San Andreas. Vid 18 års ålder så valde han att flytta till en liten lägenhet i Los Santos och har bott där ända sedan dess. Carl jobbar just nu deltid i en livsmedelsbutik undertiden han pluggar till att bli polis. På sin fritid så gillar Carl även att gå ut och cykla i bergen med sina polare. Idag så är Carl 24 år gammal och är redo att ta nästa steg i sitt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag gick med i denna staden för att jag vill bli polis, jag har aldrig jobbat som det tidigare men det har alltid varit i åtanken att bli en. Jag vill även lära känna lite nya kompisar och ha roligt. Jag har snart 600 timmar på FiveM serverar och vet mestadels hur saker och ting fungerar. Jag har tidigare jobbat som bilmekaniker, bilförsäljare och sjukvårdare i andra städer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag behöver bli whitelistad för att kunna bli polis. Jag tror att jag hade blivit en viktigt del i polisstyrkan och jag sköter mitt jobb seriöst. Jag ser väldigt mycket hur folk rånar och dödar hela tiden och jag vill att folk ska kunna känna sig säkra och jag skulle kunna bidra till det.

Hur hittade du Multistaden? Den är sponsrad på framsidan av FiveM och hade många spelare så jag ville gå med.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill lära mig känna nya personer och har roligt rp med dem. Jag tror att jobba som polis hade gett mig chansen att få göra det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar ibland på en server som heter MaktRoleplay men den är för tillfället nere.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka