Nekad edviN5M | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lenny Rakblad

Icke Medlem
Meddelanden
270
Reaction score
29
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Edvin

Vad heter du på discord? edviN#2880

Hur gammal är du? 16 (2004)

Hur många timmar har du på Fivem? 470h+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Mitt mål som chef över Qpark är att utveckla företaget framåt samt få styra & ställa lite i företaget då det i nuläget finns mycket justeringar som behövs ta hand om. Jag & min karaktär (Lenny Rakblad) har stora erfarenheter inom Qpark då Lenny har jobbat där “hela sitt liv” vilket ger mig en helt annan synvinkel på företaget och hur det har utvecklats sedan jag började på Qpark. I nuläget är min plats hos Qpark biträdande chef, men känner att jag nu kan hantera chef-platsen på en helt ny nivå. Eftersom Qpark är ett väldigt unikt företag mede klagomål & bråk behövs det ledas med en bra chef som sätter strikta regler, vilket i grunden är mitt mål som chef över företaget. Jag skulle egentligen inte vilja kalla mig för en chef, utan mer för en ledare över företaget. Alltså en ledare som ger motivation & inspiration till mina anställda. Istället för att klaga på mina anställda vill jag istället visa dom hur man gör och lära dom det rätta, men fortfarande visa hur vi jobbar på qpark. Jag tycker alltså det är viktigt med strikta linjer som chef över ett företag men fortfarande ett en gemenskap het mellan oss anställda.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som jag skrev mycket om innan så har jag jobbat på Qpark en väldigt lång tid, därmed gått emot stora problem & nya anställda med helt nya personligheter osv. Jag började som anställd för ungefär 3 månader sedan med min nya karaktär “Lenny Rakblad” där jag visste från början att Qpark var det jobbet jag siktade mot. Sedan vart jag “Erfaren Anställd” vilket inte gjorde så mycket skillnad i sig. Sedan vart jag biträdande-anställd / personalchef. Jobbtiteln var en helt ny grej då jag helt plötsligt hade mer ansvar över företaget & mina anställda vilket i slutändan gick riktigt bra. Känner att folk känner igen mig just pga mitt jobb, eftersom jag oftast bär mina qpark kläder när jag är ute.

Berskiv din karaktär? Min karaktär, Lenny Rakblad är en mycket bestämd & genuin person. Som biträdande-chef på Q Park har han lärt sig hur man tar hand om både anställda men även folk som bråkar med Q Park. Saker och ting brukar ofta eskalera när Lenny är i farten då hans aggressiva attityd samt korta stubin ofta tas vid. Knytnävarna används alltså i många fall istället för orden. Lenny är en man vid 40-års åldern som “vet vart skåpet ska stå”. Med strikta linjer och sin aggressiva bemötning så använder han ofta sin attityd för att förmedla vart man står hos Lenny. Mer sin aggresiva ton mm har Lenny även byggt upp ett rykte om att vara lite tjurig osv vilket i längden ger han mer respekt som anställd hos Qpark. Karaktären i sig bygger lite upp sig på en tjurig gubbe som tyckte att det var bättre förr osv men har fått anpassa sig till nudagens samhälle.

Hur ofta kommer du vara inne? Ungefä 5-7 dagar i veckan, ett par timmar per dag iallafall, beror lite på hur dagen ser ut.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes, självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka