Accepterad edviN5M | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lenny Rakblad

Icke Medlem
Meddelanden
270
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/edviNsteam

Ditt Hex-ID: 110000135e9596a

Vad är din discord tagg? Lenny Rakblad#2880

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Klacksko (?)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Det var inte alla som fick en *klacksko* i huvudet, det var snarare du! Mvh Marja-Lisas

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet exakt varför jag blev bannad. Fick klacksko ban av Philip igår kväll eftersom jag har nyligen skaffat medlemsskap på servern "ortenwave" vilket är emot reglerna, och därmed finns en stor risk att jag just blir bannad. Vilket jag var metveten om, tänkte bara inte så långt i tillfället, vilket jag nu i efterhand ångrar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev aldrig en ansökan om att bli medlem på ortenwave, inte heller en polisansökan. Utan fick kontakt med en korrupt staff på servern som helt enkelt bara gav mig rollerna i syfte av att låta mig & en vän "prova på servern". Vilket var ett väldigt dåligt beslut. Jag skrev alltså aldrig någon skriftlig / muntlig intervju till mitt medlemskap utan fick rollerna så fort jag gick med i discorden. Sedan spelade jag i ungefär 20 minuter på servern tills jag insåg att RP nivån var på en väldigt låg nivå, vilket resulterade i att jag valde att stanna på Unive. Detta fick mig även att lämna både discorden & ingame. Om jag nu kommer in på Unive igen kommer jag absolut lämna ortenwave bakom mig och fortsätta spela på Unive, som jag gjort dom senaste månaderna, ville bara förklara mig. Ber om hemskt mycket om ursäkt, och hoppas innerligen att ni förstår.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var inte en felaktig bann utan anledningen till klackskon låg helt på mig vilket jag förstod både innan & efter. Jag visste innan att det var ett regelbrott / fanns en stor risk att jag skulle bli bannad men hade som sagt aldrig tänkt att det skulle gå så långt, hade egentligen inte tänkt spela där från början innan jag fick höra om denna korrupta staffmedlem som gav oss ett tillfälle att få pröva på. Så bannen var helt mitt ansvar & det tar jag till 100%. Det var ett misstag som absolut inte kommer hända igen vid något tillfälle. Eftersom jag nu vet riskerna med det hela.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Plocka vallmo utan medlem (6 månader sedan)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nästa gång ska jag inte gå med i någon annan svensk rp discord server eller liknande då det är lätt hänt att sånt här händer. Förstår alltså helt hur Philip tänker och visste redan innan riskerna till detta, men tänkte aldrig att det skulle gå såhär långt. Har spelat på Unive ett bra tag & vet hur reglerna & RP:n funkar överlag, och vill bara försöka bevisa det genom att be om förlåtelse för vad jag gjorde, och är full medveten om vad & hur jag kunde gjort annorlunda till nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte associera mig med någon annan Svensk RP server då dessa konsekvenser oftast tas vid. Nästa gång ska jag tänka efter innan jag utför mina handlingar då det lätt kan leda till konsekvenser som detta vilket man kanske inte tänker på innan man gör saker & ting.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka