Accepterad edviN5M | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lenny Rakblad

Icke Medlem
Meddelanden
270
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/edviNwallah1337/

Ditt Hex-ID: 110000135e9596a

Vad är din discord tagg? edviN#2880

Vem var det som bannade dig? Ben 10

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft - krim utan krimroll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad eftersom jag såg på när en kille stod och dyrkade upp ett lås framför mig, jag höll även på att skriva en p-bot på bilen som han dyrkade upp låset på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis gjort en affär med två killar med kollegor och en annan kille som vi träffat på piren (Bob) och dom två killarna vi gjorde affären med lämnade platsen, utan sin bil. Bob, som vi åkte med försökte dyrka upp låset på den här bilen när dom hade lämnat platsen medans jag skrev en p-bot på bilen dom lämnade kvar. Medans jag skriver denna p-bot och kollar upp deras regnr osv så får Bob upp låset och börjar köra iväg med den, medans jag fortfarande försöker hitta reg numret till bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban, jag förstår exakt hur Ben tänker när han bannar mig då det känns mycket overkligt att stå och skriva en p-bot medans en annan kille står och dyrkar upp låset framför mig. Suntförnuft är en mycket viktig regel inom rp:andet då det mesta byggs upp på det, vilket jag förstår. Det misstaget jag gjorde här var att jag inte agerade realistiskt på något sätt, vilket helt är på mig. Eftersom jag inte har krim roll borde jag inte heller vara tilldelig till någon kriminell aktivitet vilket står i reglerna. På videon som jag länkar över eller under så ser ni hela händelsen. Jag tänkte mig helt enkelt inte för när jag gjorde detta.
här är "scenariot" (kopiera & klistra)

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vallmo plockning utan whitelist (över en månad sedan)
Körde ifrån polisen i ett dumt scenario (Kommer ej riktigt ihåg hela anledningen)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, självklart. I andra scenarion som liknar detta ska jag agera realistiskt när något kriminellt händer framför mig. Istället för att skriva en p-bot på en bil som håller på att bli inbrott i ska jag istället agera realistiskt och antingen ringa polisen eller stoppa personen som gör detta på allmän plats. I detta scenario gjorde jag alltså ingenting rätt, inte ens p-boten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart har jag lärt mig något efter min ban. Att agera mer realisitskt i liknande situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka