Accepterad edviN5M | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lenny Rakblad

Icke Medlem
Meddelanden
270
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/edviNwallah1337/

Ditt Hex-ID: 110000135e9596a

Vad är din discord tagg? edviN#2880

Vem var det som bannade dig? Grizly

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Från staffsen POV såg det ut som jag "hoppade" med bilen med min kollega vilket bevisades sedan att det inte var sant. D-sync förstörde allt och gjorde så att det såg ut som jag inte rp:ade på händelsen som ur mitt perspektiv aldrig hade ägt rum.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag & en kollega körde på motorvägen med en svart BMW bakom oss, Från vårt håll så såg det ut som BMW´n knappt toucha oss men från Grizlys pov såg det ut som vi gjorde en hel vålt med bilen som vi sedan inte rp:ade på, har förklarat vad som hände för han i discord dm :)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Har snackat med Grizly via discord och förstått hur det såg ut från hans POV. Så, nej, det var ett simpelt missförstånd. Förstår varför Grizly valde att banna mig då det från hans perspektiv såg ut som jag gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vallmo plock utan wl (4månader sedan)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat se det från flera olika håll och försökt förstå mig på hur de andra såg på situationen då dessa "buggar" lätt framstås i flera scenarion.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart, Nästa gång ska jag självklart ha mer förståelse för hur andras pespektiv kan se ut och sedan anpassa mig efter det och trots allt försöka rp:a på saker & ting även om det inte såg ut likadant från mitt POV.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka