Accepterad edviN5M | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lenny Rakblad

Icke Medlem
Meddelanden
270
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Ëdvin

Ange ditt födelsedatum 4 Augusti 2004

Vad heter du på discord? edviN#2880

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 4-6 dagar i veckan, ungefär 2-4h per dag ungefär, beror lite på.

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra det en servervakt ska göra, alltså hålla koll på regelbrytarna när inte staffs når dit, eller banna folk för smågrejerna som ofta uppstår på det vanligaste ställerna såsom torget där många nya utan suntförnuft hänger. Jag skulle även hjälpa till i vissa scenarion där det behövs tillexempel /revive för att göra scenariot mer verkligare som i en tillexempel hjärt&lugnräddning.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Eftersom Unive är servern jag spelar på, det är just där jag vill hjälpa till och medverka på och göra communitiet till ett mycket mer stabilare med strikare regler och högre rp nivå.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Med fler servervakter som bidrar till Unive's community så tror jag att vi gör en stor skillnad tillsammans och rensar bort dessa rpare som bara är inne för att "lalla" tillexempel, dvs oftast nytt folk som ej har läst reglerna eller liknande. Med min erfarenhet så kan jag enkelt se när en varning behövs läggas ut dvs en svban som alltså varar i en timme vilket oftast räcker för personen att få en uppfattning om vad man bör och inte bör göra på Unive.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom jag har mycket erfarenheter inom staffarbetet / "servervakt" då jag på många andra servrar samt spel har bidragit till staffarbetet. Jag har tillexempel vart staff på flera olika community-servrar på CS:GO där jag ungefär hade samma uppgift som på FiveM RP, att se till så servern håller sig så proffesionell & redig som möjligt

Varför vill du bli servervakt? För att förbättra både RP nivån samt gemenskapen på servern då det ofta uppstår lall mm vid många ställen då det finns extremt många nya spelare på servern som ej har läst reglerna och inte förstår sig på RP överhuvudtaget.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Inom FiveM just kan jag inte jätte mycket, men det jag lärt mig hittils som är bra att kunna angående servervakt är väll -/svban -/revie /skin mm.

Är du whitelistad på serven? Yes.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Plocka blommor utan whitelist (4 månader sedan) , jag var en av dom som inte kunde reglerna på en tiden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka