Nekad Edvin0905 | Ban överklagan [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NotEdvin

Icke Medlem
Meddelanden
1,016
Reaction score
56
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198387213566/

Ditt Hex-ID: 11000011972b4fe (Hex)

Vad är din discord tagg? Edvin#8450

Vem var det som bannade dig? Horqua

Hur lång tid var din ban? 360 dagar

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? låg rp-nivå

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet fortfarande inte, jag gick in på servern och spelade i 3 minuter efter att jag avgick som moderator och då blev jag bannad. Sedan gr jag in på mit telefon och då får jag notiser där det står att alex-google och en annan staff-medlem skriver !ban (alltså att dem bannade mig från discorden).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var en moderator, som jag vart 2 tidigare gånger och då avgick jag, sedan 3 veckor senare så går jag in på servern och rpar men då blir jag bannad från servern i 360 dagar av horqua. (detta var för längesedan, jag tror det var mellan februari-april) sedan efter den perioden så testade jag kontakta server-ägare om varför jag blev bannad, (i maj) och då skrev han att han inte kommer ihåg varför jag blev bannad. Men nu kommer det konstiga, efter min bann så pratade jag med horqua och då sa han till mig att han speccade personer i servern medans han satt i samma samtal som philip och då sa han ungefär (oj, Edvin är inne i server igen) och då har tydligen philip sagt till han att banna mig omedelbart från servern.

glömde säga att jag nu också är unbannad på servern men inte på discord, jag vet inte när min ban togs bort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte, läs ovan.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. railrp

powergaming

failrp

failrp

copbait

och andra saker som jag inte kommer ihåg,

DESSA BANS HAR SKETT UNDER 1 ÅRS PERIOD

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det kanske jag kan svara på om jag får veta varför jag blev bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? det kanske jag kan svara på om jag får veta varför jag blev bannad

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka