Nekad edvin olsson | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkanö

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ludvig091013/

Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig

Vad är ditt discord namn? ovi#0841

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2021

Berätta om din karaktär. jag heter edvin olsson är 21 år har inget hem bor på gatan jag har en blå uppdragen långarmat med hängslen och ett par gråa byxor och en svart hatt jag har ljusbrunt skägg och ljusbrunt hår och ett par svarta skor. jag jobbar som reporter och om dagarna så åker jag runt med min kompis stefan vi gillar bilar så vi köper och säljer bilar så att vi kan köpa en toyota supra det är min och stefans favorit bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill få bättre rp och hjälpa andra att få bättre rp och så man kan jobba på fler ställen jag vill kunna skriva på blocket om man ska sälja en bil

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? servren är aktiv hela tiden och det är hög RP och det är inte så mycket vapen och droger och man blir bannad om man lallar med folk folk

Hur hittade du Unive? jag kollar på twitch och youtube då såg jag folk köra på unive då provade jag och det var jätte kul så jag började på unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill ha hög RP och rp fram mig i ett gäng så jag blir boss i gänget.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill vara med i ett gäng och vara boss i gänget och vara rik ha ett stort fint hus och en familj och jag vill ha massa vänner

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka