Nekad edvin olsson | Medlem ansökning [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkanö

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ludvig091013/

Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig

Vad är ditt discord namn? ovi#0841

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2021

Berätta om din karaktär. jag heter edvin olsson och är 21 år och jag jobbar som reporter. jag har en motorcykel och en bil men ingen är lagad så jag åker med min kompis stefan i en bmw m2. jag är på piren ofta för stefan försöker sälja sin bmw m2 och jag försöker sälja min motorcykel. jag blir uppröd lätt för jag har adhd och jag har inga tabletter. min favorit bil är toyota supra.jag är rädd för ormar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill hjälpa servren och få bättre RP. och få tillgång till mer jobb ex polis och taxi och många fler jobb och krimrollen jag vill vara ped. jag kommer få bättre rp om jag får ett redigt jobb. jag vill kunna skriva i blocket och twitter om jag behöver det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är bra rp och en populär server med många i. och det är inte så mycket vapen och droger överallt.

Hur hittade du Unive? jag såg på twitch där folk spelade på unive så jag provade och jag tyckte det var kul så jag stannade kvar på unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha ett fint hus med många vänner och bra rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ska vara boss i gäng eller va ped jag vill helst vara ped för att det är roligt och ha en pappa och åka med hela tiden som behöver springa efter mig helatiden

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka