Edvin K
Icke Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198336569114/
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin
Vad är ditt discord namn? Eddeull.#4370
Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär ska ha haft en rätt så svår uppväxt med bland annat krig m.m, Han ska vara runt 20 år och komma från Somalia. Han ska heta Garre. Han har haft det lite jobbigt i sin uppväxt men han har alltid haft en bra relation med sina föreldrar. men nu så har båda hans föreldrar dött i en biloliycka och den ända som han har kvar är sin morfar som bor kvar i Somalien och är sjuk. I början så kommer han vara ledsen över hans föreldrars bortgång och skaffa ett jobb så att han har något annat att tänka på dagarna men även för att han ska kunna få ihop pengar så han kan börja att köpa olika saker som gör han glad. Det första som han ska börja spara till är en bil för att han kommer ha ett stort intresse om bilar och fordon. Men efter ett tag så är han inte riktigt nöjd med sitt jobb för att han har stora drömar som kräver stora summor pengar så han blir kriminell och gör olika kriminella handligar i hop om att en dag kunna skaffa det han har drömt om i hela sitt liv vilket är dyra bilar och hus bland annat.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har redan berättat för mina kompisar om er och jag skulle tro att några av de kommer att ansöka och då så kanske de berättar för deras kompisar om er och så vidare. Jag kanske kommer att streama också. Jag kommer även att försöka Rp:a så bra jag kan och försöka göra så att jag men även andra har roligt. Jag vill även utveckla mitt rp:ande.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ni verkar ha ett starkt community där alla för säga vad de tycker om olika saker vilket jag gillar starkt. Jag blir också intresserad eftersom alla som jag har hört pratat om er har sagt bara bra saker. Jag har även skrivit med supporten ett antal gånger och jag ahr alltid blivit bemött på ett trevligt sätt.
Hur hittade du Unive? Jag var inne och kollade på olika streams och då så hittade jag en streamer som spelade på eran server och så frågade jag olika frågor om er och då vart jag intresserad.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill försöka skapa så bra conent jag kan men även ska jag försöka med att både jag men framförallt andra ska ha det så roligt som möjligt. Jag vill även att alla ska få visa sin åsikt och säga vad de tycker.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag kommer att göra allt vad jag kan för att erat community ska växa. Jag ska också att hjälpa alla som jag ser behöver hjälp så mycket som jag kan t.ex. om någon skriver en fråga i chatten.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej men jag har varit tidigare men jag har 70,7 timmar i FiveM.
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin
Vad är ditt discord namn? Eddeull.#4370
Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär ska ha haft en rätt så svår uppväxt med bland annat krig m.m, Han ska vara runt 20 år och komma från Somalia. Han ska heta Garre. Han har haft det lite jobbigt i sin uppväxt men han har alltid haft en bra relation med sina föreldrar. men nu så har båda hans föreldrar dött i en biloliycka och den ända som han har kvar är sin morfar som bor kvar i Somalien och är sjuk. I början så kommer han vara ledsen över hans föreldrars bortgång och skaffa ett jobb så att han har något annat att tänka på dagarna men även för att han ska kunna få ihop pengar så han kan börja att köpa olika saker som gör han glad. Det första som han ska börja spara till är en bil för att han kommer ha ett stort intresse om bilar och fordon. Men efter ett tag så är han inte riktigt nöjd med sitt jobb för att han har stora drömar som kräver stora summor pengar så han blir kriminell och gör olika kriminella handligar i hop om att en dag kunna skaffa det han har drömt om i hela sitt liv vilket är dyra bilar och hus bland annat.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har redan berättat för mina kompisar om er och jag skulle tro att några av de kommer att ansöka och då så kanske de berättar för deras kompisar om er och så vidare. Jag kanske kommer att streama också. Jag kommer även att försöka Rp:a så bra jag kan och försöka göra så att jag men även andra har roligt. Jag vill även utveckla mitt rp:ande.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ni verkar ha ett starkt community där alla för säga vad de tycker om olika saker vilket jag gillar starkt. Jag blir också intresserad eftersom alla som jag har hört pratat om er har sagt bara bra saker. Jag har även skrivit med supporten ett antal gånger och jag ahr alltid blivit bemött på ett trevligt sätt.
Hur hittade du Unive? Jag var inne och kollade på olika streams och då så hittade jag en streamer som spelade på eran server och så frågade jag olika frågor om er och då vart jag intresserad.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill försöka skapa så bra conent jag kan men även ska jag försöka med att både jag men framförallt andra ska ha det så roligt som möjligt. Jag vill även att alla ska få visa sin åsikt och säga vad de tycker.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag kommer att göra allt vad jag kan för att erat community ska växa. Jag ska också att hjälpa alla som jag ser behöver hjälp så mycket som jag kan t.ex. om någon skriver en fråga i chatten.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej men jag har varit tidigare men jag har 70,7 timmar i FiveM.