Nekad Edvin Jonasson | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrexZyy

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Edstam

Vad är ditt discord namn? lilltanskusin95

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Edvin Jonasson och är född år 2003. Jag är uppväxt i en liten by i karlskrona som heter lyckeby. Jag har en mamma och en pappa som bor i en stad strax utanför unive och är väldigt nära dem. Jag har en lillasyster som bor med mina föräldrar och en kusin som heter Greger Johansson som bor här i unive staden. Jag har väldigt stora intressen för bilar och skulle gärna vilja jobba med bilar som på mekonomen, marja-lisas eller bäckhäst. Jag gillar de flesta sporterna men har störst intresse för hockey, fotboll och rallysport. Jag är en person som har svårt för att hålla inne känslor och kan lätt bli arg, ledsen och frustrerad. Utifrån den delen när jag blir upprörd och arg så är jag en väldigt trevlig kille med goa vibbar. Mina framtidsplaner kan vara som tillexempel att jag vill få ett bra jobb skaffa pengar och fina bilar men även bli kriminell och utföra lite busigheter. Jag vill gärna skaffa mig ett fint hus där jag kan bo och hade sett fram emot att stanna här unive staden. Denna staden är allt för mig och har gjort mig till en så mer nyfiken och rolig kille. Denna staden gör mig glad så därför har jag bestämt mig för att stanna i denna fantastiska stad:)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP, vara social, inte lalla och göra det roligt för alla andra som rp:ar i serven. Jag hade kunnat skänka lite pengar till folk som skulle villa köpa sina drömgrejer men inte har råd så att det ska vara kul för de också och hjälpa andra folk att få vänner så de också har något att göra och slipper gå runt själv och ha tråkigt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela så att det blir kul för både parterna får ett roligt scenario. Och det ska vara utförligt, bra och lagligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Social RP innebär att om man tillexempel rånar en person och personen man rånar inte lyssnar ska man tänka ut en bättre lösning än att skjuta eller använda våld mot personen. Sunt förnuft innebär att man ska spela så att det känns som verkliga livet alltså ska man spela så likt det riktiga livet som möjligt. Fearrp betyder att om jag tillexempel blir rånad eller är under ett vapenhot så ska jag agera som jag hade gjort i verkligheten och låta rädd och lyssna på personen om den ber ta upp händerna tillexempel. Combatlogging innebär att om jag tillexempel blir stannad av polisen eller blir rånad och vill inte bli av med nånting så kan jag inte lämna serven för att slippa bli av med det jag inte vill bli av med.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat i typ 4 månader och jag känner att jag under den tiden samlat på mig den information och erfarenhet för att kunna spela rp på rätt sätt. Jag tycker också att jag har lärt mig reglerna rätt bra så jag slipper bli bannad eller liknande.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag blev p bannad och blev på så sätt av med både medlemskapet och kriminellrollen. Jag tyckte att det var jättekul som kriminell och medlem så jag skulle gärna vilja bli krim och medlem igen.

Nekad.
Anledning:
du måste vänta en vecka innan du får ansöka igen

Du får ansöka igen om en vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka