Accepterad Edvin Jonasson | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrexZyy

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199497954436/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ba74484

Vad är din discord tagg? tr3xzyy#9320

Vem var det som bannade dig? Hapyxz

Bild på banmeddelande: IMG_0289.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag la mig ner med användning av en emote under en skottlossning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte i en bil och jagade några sen hoppade de ut i sandy och började skjuta mot oss. Då kör vi lite åt sidan och hoppar ut och ställer oss bakom vår bil och börjar skjuta på de. Sen lägger jag mig ner med /passout för att akta mig från att bli skjuten, efter det ställer jag mig upp och blir skjuten så jag trillar. Sen crouchar jag bakom bilen igen och skjuter inte något mer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker personligen att det är både felaktigt men också jag som gjorde lite fel. Men jag menar det är ju inte så att jag skriver /passout sen ställer jag mig upp och står bakom bilen och blir skjuten så jag trillar. Efter det crouchar jag bakom bilen och sen skjuter jag inte mer så tycker det är konstigt att jag får ban men förstår att ni ser dumt på det men jag tycker personligen att det inte ska vara en ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft typ 4 bans om jag mins rätt, En perma ban och tre vanliga oh jag har lärt mig en massa grejer från det. Så innan bannsen visste jag inte att man inte fick göra så som jag gjorde men har lärt mig nu att man inte får göra som jag gjorde och på så sätt var det ju bra att jag fick ban. Men tycker inte detta som jag gjorde idag ska vara en ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Använt CTRL istället för /passout eller inte duckat från början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska använda mig av emotes under skottlossningar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka