Nekad Edvin Johansson | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edvin Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199151137950/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Johansson

Vad är ditt discord namn? Johanzzon#9278

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär en är en go snubbe som bara vill hänga rundor och skaffa nya vänner. min karaktär gillar mycket bilar och gillar att köra rundor i staden med sin volvo. Åka på car meets och liknande. Men om någon är kaxig mot min karaktär så kan dem räkna med att min karaktär blir kaxig tillbaka. Jag är väldigt schysst mot alla som är schyssta mot mig.

Varför ska just du bli whitelistad? Just jag ska bli whitelistad för jag gillar verkligen denna servern. Diggar allt med den, bra uppbyggd och kommer lira väldigt mycket inom denna server. Väldigt bra rpa och att rpa bra är det viktigaste för mig på en server och det har denna server verkligen lyckats med.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för vill vara en del av denna server.

Hur hittade du Unive? Mina vänner spelar på denna server och tycket det avr en bra server och då valde jag att prova och fastnade direkt på denna servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är att bli så rik som möjligt, vill bli miljonär. Köpa bilar och kanske sälja dem och så. Inte kriminellt utan bara en vanlig bussnies man.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server, nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka