Accepterad Edvin eriksson | Medlem ansökning [W!BO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edvin eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199372084594/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohamad

Vad är ditt discord namn? LK_ANTWAN#4473

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edvin Eriksson Edvin ville alltid vara rik för hans barndom va inte de varje barna ville ha han märkte inte att han levde dåligt när han va liten tills han växte upp han föräldrar hade massa lån och de fick dom tills slut hamna i massa problem och de va för att dom kunde inte betala tillbaka dom hära lån så han behövde bo i ett familj hem pågrund av att hans föräldrar tog droger och drack hela tiden så han hade inte bästa möjligheten att växa upp i så efter han fick gå ut från familj hem så bestämmdd han att göra allt för pengar även om de behövs döda så målen är för Edvin är att känna pengar även om de behövs råna Ellee döda han gör allt för pengar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? De behövs inte just jag men jag vill gärna vara medlem för ksk framtiden jag gör förändringar i server hjälper servern ksk bli admin så jag vill gärna vara en del av den hära servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan lova att ha en hög rp nivå och ksk till o med nån dag vara admin Ellee liknade och för bättre servern om de behövs men jag tycker servern är väldigt bra men aa som sagt jag vill vara en del av den hära servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en server med hög rp nivå och en server där jag kan ha roligt i och jag vill gärna vara i en server som alla respekterar varandra på alla sätt så jag såg några clips eller aa videos på youtube på några som spelade fivem och då så jag att dom spelade i en väldigt bra server så jag frågade efter server och jag gick in och de va till o med bättre äv va jag trodde så de är så jag hittade Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka