Accepterad Edvin eriksson | Ban överklagan [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Edvin eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199372084594/

Ditt Hex-ID: 110000131da94cf

Vad är din discord tagg? LK_ANTWAN#4473

Vem var det som bannade dig? Smokey nagata

Hur lång tid var din ban? Tre dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan Krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De som jag förstod är att om man är inte Krim så får man inte plocka kemikaler och de visste jag inte alls eller jag visste lita ksk eller aa för de va en gång då en person tog mig jag och min vän med hans bil och frågade oss om vi vill känna snabba pengar och sånt och då sa vi aa och då sa han att vi ska plocka lite grejer åt honom och då va vi lite så där inte säkra men vi sa ja ändå sen när vi skulle börja jobba då kunde inte min vän jobba och då frågade han oss om vi är medborgare/medlems och då sa jag ja men vi vän va inte de så han sa nej och han aha då frågade jag honom behöver man inte vara kriminell för att göra sånt och då sa han nej de behövs inge efter som du plockar åt mig bara och de jag som ska använda dom och då sa jag aha ok då sa han jag vill ha 300st att jag skulle plocka upp 300 sen efter en stund jag börja tröttna och sånt så jag sa sen nej jag vill inte jobba länge och samma sak sa min vän men han tar ist upp ett pistol och hotar oss om vi inte jobbar sen min vän sa aa vi är inte släv för att jobba hoss dig och sånt sen efter massa snack han döda mig för ingen anledning eller hans anledning va att jag hade för mycket luft och att jag inte ville jobba åt honom sen efter han döda mig så tog min vän mig och sprang till sjukhuset för att hämnat vård och sånt så när jag skulle göra de idag så tänkte jag att göra de för att känna pengar jag tänkte inte alls på att jag inte får göra de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom till staden eller aa respawna sen så kom de idé att försöka igen med de dära med kemi så började jag plocka så kom en person till mig och sa kom lite ut me mig ska bara snacka och jag känna att han ville råna mig sen kommer han vän ixh båda två hotar mig och försöker råna mig ixh då sa jag ni kan inte råna mig eller hota mig utan ett vapen eller nåt ixh då säger en till den andra Eyy ta ut kniven ta ut kniven men han göra inte de ist dom slår mig ixh jag säger jag har inget förutom mobilen ich jag hade bara för faktiskt de hända jag hade en Trisslott och en mobile och din dära kemi skiten sen dom ba ge oss alla dina kemikaler och då gav jag dom sen dom sprang iväg så gick jag tillbaka och plockade igen och va lite så där pågrun att de händer väldigt många saker i servern att de kommer inga ambulans när jag dör när jag dör på nåt sätt så kommer folk tlll mig inte för att hjälpa mig ist för att råna mig att din lyfter upp mig och rånar mig bara så där och jag jag försöker på support så frågar dom efter video ixh jag har inte video eller nåt assö de händer massa me saker men aa sen plötsligt medans jag plockar upp så får jag bannd först trodde jag att jag crahsa med så va de bannd ixh jag va så förvånad ixh förvirade asså de va helt konstig jag blev bannad för inget sen när jag fick reda på vrf jag blev bannad så kunde jag inte tycka att de va felaktigt och inte att de är mitt fel men ett litet del kan jag säga att de är mitt fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Efter jag fick reda vrf jag blev banna så kan jag Inte säga att de är felaktigt ban ixh inte att de är mitt fel men jag kan säga ett litet eller aa ett bra del är mitt fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick förut en ban en dag 1 för jag tjuvkoppla bilar ixh de va förut jag tror de va första dagen på servern och då brydde jag mig inte för jag trodde att de skulle finnas bättre server om jag blev bannad sen när jag såg dom andra server insåg att de finns ingen server som kan jämföras med Unive och Unive är den ända server med högrp nivå och de kan nu ksk märka själv för annars hade jag inte varit medlem asså ansökt till medlemskap och ansökt till polis och Krim och jag har sagt de för ut att jag vill gärna vara en del av server ixh de är darför jag är väldigt ledsen över att jag fick bannd och vill gärna få en till chans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade så klart lärt mig från mitt misstag och inte göra de tills jag har rätt att jag göra de för jag fick reda på vrf jag fick bannd som sagt och vrf jag inge får göra de jag gjorde sp aa jag kommer se till vara försiktig nästa gång och så klart så kommer jag fortsätta rp som vanligt och ha en hög rp nivå

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa jag har lärt mig att inte lyssna på va andra säger till du kollar upp de själva om de är rätt eller fel och jag har lärt mig av mitt misstag och kommer se till att de inte händer igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag helt

Tillbaka