Vidare till intervju Edvin | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Edvin

Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Malmkvist

Vad heter du IRL? Edvin

Vad heter du på discord? Jag heter Edvin#2019 på discord.

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Genom att det kommer bli mycket mer aktivitet. Och att jag kommer se till så att alla sköter sig under tjänst. Jag ska se till så att det är mer anställda där och när jag är offline under typ några timmar så kan de kontakta en rekryterare som kan ta hand om ärende eftersom jag är offline. Men jag kommer fokusera på att ha så många som är aktiva och att det är jätte bra RP där. Jag kommer även utveckla det genom att alla kommer ha bilar i staden. Bil är en viktig del av servern och därför måste man ha en bra chef, och jag kan hantera det. Men även att det är lite problem med Malmkvist just nu och drf kommer jag styra upp det så bra som möjligt, och få mer anställda, mer aktivitet och mer arbetsprestanda. Jag har ju några planer just nu som jag tror kan hjälpa. Men det får jag ta ifall jag skulle bli det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har vart Marja biträdande, Falck Pers Ansvarig och Saras pers Ansvarig. det är mina administrativa jobb erfarenheter. Men jag har väldigt bra försäljar tips och så

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag minst 3 timmar, men på helger minst 5 timmar. och då kommer jag spendera de timmarna bra och möten och utvevckling och liknande

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det har jag inte

Har du läst våra Regler? Ja, det har jag

Tillbaka