Nekad Edvin | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edvin

Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Edvin

Vad heter du på discord? Edvin#2010

Hur gammal är du? 13 snart 14

Hur många timmar har du på Fivem? 500 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag vill driva företaget framått och anställa mer personer.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja, jag har jobbat på autoexperten så jag vet

Berskiv din karaktär? Olle magnusson heter han. Olle blir 21 år i år och han flyttade hit till unive för 2 år sedan. Olle har interesse att hålla på med bilar. Sen han flyttade till unive så har han jobbat på vare yrke som handlar om bilar i stan. Och nu vill han driva någor företag frammåt som handlar om bilar. Så såg olle att unive söker efter en ny chef på autoexperten så ville han göra en ansökan och hoppas på att den blir goodkänd. Olle älskar att äta kyckling med sallad och ha drycken fanta att dricka. Han har många vänner i staden, olle brukar hänga med dem men iblad så åker han bara runt i en av hans bilar. Och när han är anställd någon stans så jobbar han det mästa istället för att hänga med hans vänner. Olle har ett rykte att han är trevlig och snäll.

Hur ofta kommer du vara inne? 4-6 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det skulle jag göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, inte för tillfället

Har du läst våra Regler? Ja!

§ 5.2 Försök till försnabbning av ärende
Att be om att få sina ansökningar, överklaganden eller annat ärende som till exempel ticket läst är ej tillåtet. Ni får vänta tills det besvaras och att be om det kommer leda till upp mot ban från discorden. Det är inte heller tillåtet att försöka få staffs att prioritera ditt ärende, till exempel att be de komma Support eller dra in dig där.

plus att chef är redan vald

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka