Nekad Edvin | Chef-jobb ansökan [Jönssons] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edvin

Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönsson Fastighetsbyrå AB

Vad heter du IRL? Edvin

Vad heter du på discord? edvin.v

Hur gammal är du? 15 fyller 16 i år

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021 (Så 2 år)

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att vara aktiv. Jag kommer att ta intervjuer och anställa mycket personer som kommer vara aktiv som också är insätt i jobbet. Vi kommer vara aktiva i twitter och skriva när vi är redo för att sälja fastigheter. Vi kommer vara inne ungefär 2-3 timmar om dagen och såklart mera på eftermiddan. Då kommer vi försöka sälja rätt fastigheter för rätt pris. Jag kommer anställa personer med bra och social rp och därifrån utveckla den mera. Det är väldigt viktigt att vi är sociala i rpn och att vi försöker göra det så realistiskt så möjligt att sälja fastigheterna. De personer som jag anställer på mitt jobb är dem jag har ansvar efter då om dem gör något fel så tar jag såklart på mig händelsen och åtgärder det. Det kommer alltid gå att nå mig om man skulle behöva hjälp eller om man har någon övrig fråga om företaget eller någon fastighet. Det ska vara roliga köp hos oss och att alla kunder ska vara nöjda.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har vart Marja biträdande, Falck Pers Ansvarig och Saras pers Ansvarig. det är mina administrativa jobb erfarenheter. Men jag har väldigt bra försäljar tips och så

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag minst 4 timmar, men på helger minst 6 timmar. och då kommer jag spendera de timmarna bra och möten och utvevckling och liknande

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det skulle jag göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Yup, jag vet reglerna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka