Accepterad Edvin.cc | Whitelist ansökning [Cabjor] [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NotEdvin

Icke Medlem
Meddelanden
1,016
Reaction score
56
Användarnamn: Edvin.cc

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198387213566/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? edvin0905#2195

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edvin Karlson och han flyttade till sverige när han var 7 år. Han hade en tuff uppväxt och det har fått han att vilja bli polis. Han har varit polis, sjukvårdare och chef på andra företag genom åren men nu arbetslös. Han har aldrig varit kriminell och han har inga planer på att bli det. Han gillar fordon och att hjälpa personer.

Varför ska just du bli whitelistad? Jagt borde bli whitelistad eftersom jag varit det förut och så bidrar jag med bra rp samt seriösa scenarion som sjukvårdare och polis. Jag brukar inte bryta mot grundregler men när jag väl gör det så lär jag mig av mina misstag.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server eftersom jag kört 550 timmar på den och så finns det spelare med bra rp-nivå. Sen finns det även ett bra staff team som tar hand om dem spelare som bryter mot regler och då känner jag att denna server är säker att spela på eftersom man då inte blir rdmad eller vdmad.

Hur många timmar har du på FiveM? 550

Hur hittade du Multistaden? jag kollade igenom olika servrar på fivem och då hittade jag multistaden.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har varot bannad här 5 gånger tror jag och jag har tagit lärdom av alla mina bans.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Din ansökan är bristande men tror du kan bättre muntligt, vidare till intervju!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka