Accepterad Edvin.cc | Ansökan till servervakt [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NotEdvin

Icke Medlem
Meddelanden
1,016
Reaction score
56
Användarnamn: Edvin.cc

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2005

Vad heter du på discord? edvin0905#2195

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar så kan jag spela mellan 16:30-23:00,
och på helger så kan jag spela mellan 08:00-22:00 (med pauser såklart)

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag borde bli servervakt på grund av att jag är aktiv på multistaden och väldigt ofta så ser jag personer bryta mot regler och då blir de inte kickade för att det inte brukar vara servervakter aktiva så mycket på morgonen. jag brukar röra runt mig i multistaden ganska mycket och då kan jag se personer i öknen och i staden, så alltså kan jag hålla koll på personer som bryter på regler. Jag jobbar också som taxi-chef och då åker jag runt i staden ganska mycket då jag ser flertal personer bryta mot regler och det är irriterande för att jag inte kan kicka dem då.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt eftersom att jag ser många personer som bryter mot regler utan att får varningar eller sparkar och så verkar det vara spännande att kunna bidra till att servern växer och blir bättre. Jag vill kunna sparka dem som hela tiden pratar OOC in-game för jag ser alltid personer göra det och det är irriterande att inte kunna göra något åt det. Jag vill samt förenkla det för staffs så att dem kan banna personer medans servervakter kan kicka personer och då har staffs mer tid åt att ta reports. Jag vill också lära nya personer genom att kicka dem så det står på meddelandet vad de har gjort för fel, jag själv blev kickad i början på grund av att jag inte läst reglerna men samtidigt lärde jag mig från mina misstag som nybörjare,

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Ja jag har blivit bannad 2 gånger, ena gången körde jag mot alla röda ljus i staden, andra gången blev jag bannad för ooc in-game.

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka