Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin
Vad heter du på discord? Edvin#2010
Ange ditt födelsedatum 30 Oktober 2007
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag: 15:00-21:00
Tisdag: 16:00-21:00
Onsdag: 15:00-21:00
Torsdag: 15:10-20:40
Fredag: 15:30-21:00
Lördag: 10:00-18:00
Söndag: 10:20-19:00
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag tycker det är intressant att jobba med staff ärenden och roligt. Det är alltigt olika jobb (staff-ärenden) som man ska göra Jag har rpa i 9 månader här på unive och jag har alltigt velat hjälpa till på denna servern. Jag vill bli Trainee också för att jag ser ofta folk som gör regelbrott som tex när nån är inne på Marjas så skickar kassörskan en faktura och dom frågar vart i menyn betalar man då blir det dålig rp och dålig rp från den i kassan för vad ska den säga hela smeten blir dålig rp för att kassörskan inte svarar och den andra personen bara babblar massor av OOC det är därför staff teamet finns och jag vill ta mig en del av staff teamet och jag tycker att jag är mogen för att kunna representera mig för staff teamet.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag kan hjälpa till om någon skriver /help eller /report. Och så kan jag hjälpa till i discord servern med suport. Jag vill också göra så att det blir mindre lall rpa till bra rp. Jag tycker det är tråkigt när en person bara kommer och förstör senariot för att de vil lalla t.ex. att kicka folk som är icke medlemar kommer till kriminella ställen.
Jag som (om jag blir trainee) vill jobba på att förbättra serverns RP nivå då den är väldigt dålig på vissa ställen som typ Piren torget och lite mer kända ställen RP nivån av dom kriminella kan också vara väldigt dålig de mitt jobb är då är att ta åtgärder. få bort dom som inte ska vara här, som folk som bryter mot reglerna lalla osv.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i 9 månader.
Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har tidigare erfarenheter. Jag har varit staff på en annan server innan jag började spela på unive.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja, jag kan några.
/revive (id) du revvar någon.
/sqlban (id) (längd) (anledning) man bannar någon.
/bring (id) man drar någon till sig.
/noclip du går i noclip och flyger runt.
/goto (id) går till någon person.
/kick (id) du sparkar någon.
/dv man tar bort bilar.
/freeze (id) man fryser en person.
/tpm man tp till en plats sin gps är satt.
/who (id) där kan man se om den är medlem eller inte osv...
/skin (id) man ger någon skinmenu bara att den personen står i en butik så blir det bra rp på det.
/car (fordonsnamn) du spawnar fram en bil.
/sqlbanoffline (hex-id) man bannar någon när den personen inte är online på servern
/setjob (id) (jobb) man ger jobb.
/spec man tittar på folk.
/msg (id) du skriver privat till någon ingame.
/sqlunban (hex-id) du unbannar folk.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, tror inte det.
Vad heter du på discord? Edvin#2010
Ange ditt födelsedatum 30 Oktober 2007
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag: 15:00-21:00
Tisdag: 16:00-21:00
Onsdag: 15:00-21:00
Torsdag: 15:10-20:40
Fredag: 15:30-21:00
Lördag: 10:00-18:00
Söndag: 10:20-19:00
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag tycker det är intressant att jobba med staff ärenden och roligt. Det är alltigt olika jobb (staff-ärenden) som man ska göra Jag har rpa i 9 månader här på unive och jag har alltigt velat hjälpa till på denna servern. Jag vill bli Trainee också för att jag ser ofta folk som gör regelbrott som tex när nån är inne på Marjas så skickar kassörskan en faktura och dom frågar vart i menyn betalar man då blir det dålig rp och dålig rp från den i kassan för vad ska den säga hela smeten blir dålig rp för att kassörskan inte svarar och den andra personen bara babblar massor av OOC det är därför staff teamet finns och jag vill ta mig en del av staff teamet och jag tycker att jag är mogen för att kunna representera mig för staff teamet.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag kan hjälpa till om någon skriver /help eller /report. Och så kan jag hjälpa till i discord servern med suport. Jag vill också göra så att det blir mindre lall rpa till bra rp. Jag tycker det är tråkigt när en person bara kommer och förstör senariot för att de vil lalla t.ex. att kicka folk som är icke medlemar kommer till kriminella ställen.
Jag som (om jag blir trainee) vill jobba på att förbättra serverns RP nivå då den är väldigt dålig på vissa ställen som typ Piren torget och lite mer kända ställen RP nivån av dom kriminella kan också vara väldigt dålig de mitt jobb är då är att ta åtgärder. få bort dom som inte ska vara här, som folk som bryter mot reglerna lalla osv.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i 9 månader.
Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har tidigare erfarenheter. Jag har varit staff på en annan server innan jag började spela på unive.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja, jag kan några.
/revive (id) du revvar någon.
/sqlban (id) (längd) (anledning) man bannar någon.
/bring (id) man drar någon till sig.
/noclip du går i noclip och flyger runt.
/goto (id) går till någon person.
/kick (id) du sparkar någon.
/dv man tar bort bilar.
/freeze (id) man fryser en person.
/tpm man tp till en plats sin gps är satt.
/who (id) där kan man se om den är medlem eller inte osv...
/skin (id) man ger någon skinmenu bara att den personen står i en butik så blir det bra rp på det.
/car (fordonsnamn) du spawnar fram en bil.
/sqlbanoffline (hex-id) man bannar någon när den personen inte är online på servern
/setjob (id) (jobb) man ger jobb.
/spec man tittar på folk.
/msg (id) du skriver privat till någon ingame.
/sqlunban (hex-id) du unbannar folk.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, tror inte det.