Accepterad Edvin andersson | Medlem ansökning [jojo aye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? medi

Vad är ditt discord namn? lane#7815

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam rati född och han har haft en tuf barndom där han inte kan skriva bra eller läsa och har Dyslexi och har det tuft i skolan och blir mobbad för det och han har en store bror som heter Hassan rati som är född 2000-02-02 och hans store bror hjälpte han med alla läxaor och sånt och hans föräldrar med min karaktär har inte haft så många vänner men han hade en vän som hete karim abdulla det var hans bästa vän och Adam tänkte jag behöver inga mer vän har en och det räcker och Senare under livet har hans morfar dödt och det var tuf den perioden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå och inte lalla som några andra och använda voice changer så det låster verkilgt och jag kan bidra med sosial rp nivå och inte bara lalla som andra som lallar att lalla är inte okej tycket jag och det ska man inte häller jag tycker att det är fel

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett scenario spelar inte man för att vinna man spelar för att det är kul att rollspela på en karaktär. och i ett scenario handlar inte allt om att vinna allt handlar om att ha kul och ibland till och med ge motpartens en chans i scenario och inte bara tänka att man ska alltid vinna jag burkar ge motpartens en chans scenario men det slutar och ibland om man ger motpartens chans i scenario kan du blir roligare att rollspela i scenarioot

Hur hittade du Unive? Jag spelade vanliga gta 5 jag har spelat gta 5 online i 4 år jag tycker att det är tråkit då såg jag på youtube att det finns ett annan slags gta som heter gta roleplay då tänkte jag jag borde pröva det då såg jag att några av mina vänner spelar fivem unive då pröva jag det jag läste alla regler det såg intressant ut så jag pröva jag gilade det nu vill jag bli medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka