Nekad Edvin andersson | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481896082/

Ditt Hex-ID: 11000015ab23c92

Vad är din discord tagg? lane#7815

Vem var det som bannade dig? Naod#7289

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-09 192710.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att naod banna mig för att jag villde hjälpa någon icke medlem men sen var det en streamer som jag inte viste då blev jag perma bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle till sjukhuset sen såg jag en icke medlem då villde jag hjälpa han då vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att hur ska jag veta att han var en streamer när jag villde bara hjälpa han bli medlem och visa han runt som jag inte fick när jag var icke medlem och ny. Jag åkte till och med till sjukan för att jag hade låg hp och inte hade plåster

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fear rp powergaming ooc och min röst passar inte min karaktär

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte faktigst

Har du lärt dig någonting efter din ban? inget för det är en felaktig ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Hoppas jag blir accepterad så att jag kan göra det jag älskar att göra spela rp på unive. Jag känner om jag är bannad på unive då är jag bannad från fivem för att jag har kollat på youtube då har jag inte sett en bätre rp nivå än unive. Unive är en ganska bra server hoppas jag kommer få fortsätta spela och skapa roliga scenarios. Själv så spelar jag 24/7

Senast ändrad:
Det ljuger du om.

1. Du körde ped utan ped
2. Det är en obvious stream snipe.

Det ljuger du om.

1. Du körde ped utan ped
1 Jag har ped jag köpte för 620 kr om du inte tror mig frånga moezz

Senast ändrad:
Det ljuger du om.

1. Du körde ped utan ped
Jag lovar dig naod jag stream snipe inte han jag villde bara visa han runt och hjälpa han bli medlem så han inte lallar så Phillip 320 blir nöjd över mig som en bra medlem. Om du inte tror mig så mycket då kan du förminska den från perma till hur länge du vill att den ska vara på typ 60-50 mer om du vill. Jag vill bara spela igen på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka