Accepterad Edvin andersson | Ban Överklagan (IbbeJi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481896082/

Ditt Hex-ID: 11000015ab23c92

Vad är din discord tagg? lane#7815

Vem var det som bannade dig? Det var Ibbe ji men det står Sonkiez.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-20 164151.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att ibbe ji bannade mig för att jag bröt mot reglerna powergaming och sundförnuft skjut mot gäng som solo och stormade o block Som jag märkte var jette onödigt och dummt av mig att göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad för skjute mot gäng som solo och stormade gäng och powergama så efter skotlosningen så åkte vi till sjukan och hjälpte lugge så åkte vi ner till grove rondelen då m ibbe ji mig hoppa support och då tog han återgärde och bannade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban för det stämmer att jag gjorde allt det regelbrotten som powergaming sundförnuft och skjuta som solo är fel att gör jag tyckte att jag själv gjorde ett stort fel att göra alla det reglerbrotten önskar mig att jag kunnde tänka till inann jag började skjute som solo och storma och där efter powergaming.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lyckats ta lärdom av alla mina bans genom att tänka till nästa gången och tänka på konsekvenserna på vad som kan hända om jag skjuter eller powergaming eller något regelbrott.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda genom att inte ens va men i scenariot och istället vänta tills jag går med gänget och sen skjuta men powergaming kunnde jag rpat på det och skrivit /me har ont över allt /me har ont i nacken sme har ont över allt eller till och med svimmad och storma jag behövde inte ens det det var onödigt jag erkänner att fel jag har gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte skjuta med ett gäng som hängaround om det inte skjuter in eller stormar det gänget jag är hängaround i
och att storma ett gänghus utan att ansöka är inte okej någon stanns eller skjuta som solo men den delen jag powergaming kunnde jag ha gjort bätre jag lovar att inte göra om allt det var så onödigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka