Nekad Edvin andersson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481896082/

Ditt Hex-ID: 11000015ab23c92

Vad är din discord tagg? lane7815

Vem var det som bannade dig? 9Tarzan säger att det va Analytikern som bannade mig, det står att det är 9Tarzan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-09 005158.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Analytikern bannade mig för att jag sparkade på en av opsens bil och det var en lambo jag tänkte inte för mig där för dem skulle skjuta trodde jag så jag sparkade på deras bil och trodde att dem skulle åka iväg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hängde med mina pollare i gänget och sedan så kommer gsf upp med en privat bil en lambo så jag sparkade på den sedan så springar jag och då blev jag bannad det var riktigt dumt av mig att sparka på en bil jag tror inte att jag skulle ens ha rört en bil irl så det är förstårligt varför Analytikern bannade mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej själv så tycker jag inte att det var en felaktig ban för det är sant jag sparkade på hens bil och sedan så sprang jag iväg tycker själv att det var jette onödigt av mig för att vara ärlig. Det är inte en felaktig ban för jag skulle aldrig rört en bil i irl speciellt en lambo. Borde ha tänkt innan jag slog på bilen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blvit bannad tidigare ett par gånger och jag har tagit lärdom av att tänka till nästa gången men denna gång så glömmde jag men jar har lärt mig att inte bara slå på blen jag hade en chans där av att säga till gsf om att snacka med en högt uppsat och för söka lösa kriget istället för att sparka på deras privat bil för att sedan springa iväg tycker att jag hade en chans för att lösa kriget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda genom att säga till dem, kan vi göra ett möte idag hos oss och sedan för att lösa kriget tycker det skulle vara bätre en än sparka på deras bil och springa iväg det var onödigt tycket jag skulle har gjorts så istället för att sparka och springa iväg för det var en chans att lösa kriget ju

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte sparka på opsens bil när dem är chill och försöka lösa ett krig isället för att göra det väre och sparka på bilen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka