Nekad Edv1n1 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edv1n1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? Edv1n1

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter chapo esc han är 29 år gammal han flytta från colombia när han va 12 år gammal och så gick han i skolan och lärde känna vänner han fick en bästa vän som heter pablo mablo han hade en storebrorsa och då lärde chapo esc känna marres storebrorsa och hamnade snätt i gängkriminalitet och när han va 17 år gammal så dog hans föräldrar i bilolycka och så sattes han på ett hem långt ifrån stan och börja jobba bort sig från det kriminella och nu lever han i ett vanligt stabilt liv och han har alltid gillat bilar som intresse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer spela med en Hög och en utvecklad social RP som gör det roligt för båda parterna då RP är för kul it för att man ska vinna alla scenarion och att man alltid ska spela med social RP för att RPA är för att alla ska ha kul Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? RPA enligt mig är att man ska ha kul mans ska it spela för att vinna man ska spela med en sån hög och utvecklad RP nivå att det blir roligt för båda parterna och visst det är kul att vinna med det roligaste är att det blir roligt för båda parterna ett bra scenarion kan också innebära att motståndaren vinner så man ska spela för att ha roligt från båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du är en rånare och gör ett rån t.ex och polisen vinner då vinner motparten.

Hur hittade du Unive? mina vänner rekomendera unive och så har jag sett när folk spelar på servern på youtube osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka