Nekad Edv1n1 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edv1n1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? Edv1n1

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Chapo escobar och han är 20 år gammal, han är uppvuxen med en rätt så Stökig familj dragits lite till det kriminella hållet då han har hamnat i fel umgänge där folk använder vapen och droger m.m. Folk tror att han är den där killen som inte håller på med kriminella saker då han är en väldigt lugn person men det som folk inte vet är att Chapo och hans polare Pablo har en helt genialisk plan som ingen får veta men som folk kommer märka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra bra RP samt Roligt för andra jag går inte för att vinna scenariot jag gör det roligt för alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas att motpartens ska ha det kul i scenariot och man inte ska vinna scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja FearRP t.ex om någon riktar vapen mot dig och säger om du rör dig så skjuter jag dig och du rör dig då är det FearRp. Metagaming det är t.ex om du pratar i discord och du typ blir jagad och säger till din polare vart du e så han kan komma och hjälpa dig det är metagaming. Rdm random deathmatch t.ex du slår någon utan anledning. Vdm vehicle deathmatch du kör på någon med flit det är Vdm.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag jag har ungefär 180-200 timmar på FiveM och jag kan rätt så mycket om spelet

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag gillar att RP:a och tror jag kan göra det roligt för dom flesta i ett scenario :)

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka