Nekad eduuuuuuuuuu | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eduuuuuuuuuu

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wilgot

Vad är ditt discord namn? scania v12

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: utte uttesson 19år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,bra med att prata och älskar godis.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: att bli president och att vara chef över merkonomen.utte växte upp i en trasslig familj i Malmö, med en frånvarande far och en mamma som kämpade för att hålla ihop familjen. Redan som tonåring drogs han in i småkriminalitet – snatteri, moppe-delar, småjobb åt äldre grabbar i området. Men Malik var smart. Han lärde sig snabbt hur man håller låg profil, pratar sig ur situationer, och bygger kontakter utan att dra onödig uppmärksamhet till sig. När han var 19 hamnade han på ungdomsanstalt efter ett väpnat rån som gick snett. Där fick han tid att tänka, men även ännu fler kontakter i den undre världen. När han kom ut försökte han hålla sig undan – jobbade extra på en bilverkstad, försökte leva "rent", men lockelsen till pengar och makt var för stark. Framtidsplaner: utte vill bygga något större än bara småbrott. Han drömmer om att sätta ihop ett gäng med folk han litar på – inte bara för att tjäna pengar, utan för att skapa struktur i en annars kaotisk stad. Hans mål är att kontrollera både distribution av vapen och droger i vissa delar av stan, men samtidigt hålla en fasad utåt som en "legitim" affärsman med ett garage som front. Långsiktigt är planen att tvätta pengar via olika småföretag, knyta band till korrumperade poliser eller affärsfolk, och i framtiden kanske till och med lämna gatan – men bara efter att ha säkrat sitt imperium.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerat och seriöst RP där jag alltid strävar efter att skapa intressanta scenarion för både mig själv och andra. Jag gillar att bygga karaktärer med djup, bakgrund och tydliga mål, oavsett om det är som civil, kriminell eller i en fraktionsroll. Jag respekterar reglerna, är lyhörd mot andra spelare och försöker alltid bidra till en bra stämning både in-game och i communityn. Jag är också van vid att improvisera och anpassa mig efter situationer, vilket jag tycker är en stor del av bra RP."

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" betyder att du inte alltid spelar för att "vinna" själv i varje situation, utan att du är villig att låta din karaktär förlora, bli lurad, gripen, skadad eller på annat sätt hamna i underläge om det skapar ett bättre och mer intressant RP för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM (Vehicle Death Match): Att använda fordon som vapen är strängt förbjudet. unive.se +2 unive.se +2 unive.se +2 RDM (Random Death Match): Dödande utan ett giltigt scenario är inte tillåtet. unive.se +1 unive.se +1 Powergaming: Att använda omänskliga krafter eller spela för egen vinning strider mot reglerna. Copbait: Medvetet provocera polisen genom att exempelvis drifta framför dem eller köra mot rött ljus. FailRP: Att inte agera enligt vad din karaktär skulle göra i verkligheten. FearRP: Att inte visa rädsla när du är under hot, exempelvis vid pistolhot. unive.se Metagaming: Använda information från utanför spelet (OOC) i spelet (IC), som att använda stream eller Discord-information. unive.se NLR (New Life Rule): Om din karaktär dör minns du inget från det scenariot. unive.se Combat Logging: Att logga ut för att undvika ett pågående scenario är förbjudet. unive.se +2 unive.se +2 unive.se +2 Sunt förnuft: Allt spel ska baseras på realistiskt och rimligt beteende. unive.se

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning: Tiden för intervju har utgått
Du kan ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka