Nekad edon | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edon

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128081438/edit/miniprofile

Ditt Hex-ID: 1100001459b741e

Vad är din discord tagg? 06edon#3490

Vem var det som bannade dig? MORKIL

Hur lång tid var din ban? 6 dagar 14 timmar 43 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för grov powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag åkte med min bil och. Jag åkte fort med en så så kom en bil bredvid mig i full hastighet som jag gjorde. de ledde till en krock som gjorde att dem passgarande som va i bilen blev dödade för krockningen. Plus så hade de inget bälte på sig. Och sen efter det så kör jag iväg som ingenting hade hänt. Plus så kör jag offroad med min bil och de får man inte göra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va mitt fel för att jag kör offroad med min bill. Och de ledde till en ban som gjorde att det blev en powergaming. Och förstår helt och hållet att de va rätt gjort av staffs.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tog lärdom av minna tidigare bans av att läsa reglerna noga om och om igen så fort det känns fel när jag rp. Och de mitt sätt att lära av minna bans som jag hade gjort tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja de skulle jag kunna att inte köra offroad med min bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och att inte göra om det mer. Och det är bra att man har regler i den här staden då blir rp mycket roligare. Mvh Edon

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka