Accepterad edon | Ban överklagan [Memmo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Edon

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128081438/edit/miniprofile

Ditt Hex-ID: 1100001459b741e

Vad är din discord tagg? 06edon#3490

Vem var det som bannade dig? Erixon

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 23 timmar 40 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det va för oocingame och fear rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att när en person skött mig i benet tog jag det som att ingenting hade hänt. och sa blå appen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän skulle ut och beställa varorna och sen hämta dem men. Så kom det en person som ville råna oss och tog allt ifrån oss som vi ägde. men sen så sköt han mitt bene och agerade som inget hade hänt och att jag sa blå appen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va jag som gjorde fel för att jag inte agerade när han sköt och att jag sa blå appen. och jag visste inte att man fick säga blå appen utan man fick inte säga discord. så jag håller med att jag gjorde fel där.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min tidigare ban tog jag lärdom av och den här ban som jag fick för en stund sen. Läste jag reglerna jätte noga så att jag slipper få mer bans på mig så jag kan rp och ha roligt inte att sitta och vänta i många dagar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hade kunnat agerat när den personen sköt mig som att jag hade verkligen ont i benet. men valde att va tyst. Och att jag sa blå appen viste jag inte att man fick säga. istället för discord.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har läst mycket noggrant på reglerna så kan mycket nu. och kan veta vad man får säga eller ska köra när man blir skjuten i benet. Mvh Edon

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka