Accepterad edon | Ban överklagan [Memmo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Edon

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128081438/edit/miniprofile

Ditt Hex-ID: 1100001459b741e

Vad är din discord tagg? 06edon#3490

Vem var det som bannade dig? goggel

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 3 timmar 28 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det va för oocingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? straffs valde att banna mig på oocingame när jag rp med mina vänner.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spelade med mina vänner och frågade om jag kunde adda honom då sa han vart ifrån då sa jag discord och då sa jag till min kompis säge inte de jag sa nu discord för råkade säga det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va jag som gjorde fel för att jag ville adda honom och sa discord och inte blå appen de ledde till en ban och de förstår jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kan ej svara på den här frågan eftersom har aldrig blivit tidigare bannade från den här staden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunde säga blå appen istället för discord. för då blir det inte en occingame

Har du lärt dig någonting efter din ban? visa tar lärdomar från olika ban jag tar min lärdom till min ban. Och kommer ej att upprepas

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka