edon | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edon

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Edon

Vad heter du på discord? Edon33#3490

Ange ditt födelsedatum 30 December 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 20:00 till 23:00
Tisdag 16:00 till 19:00
Onsdag: 17:00 till 20:00
Torsdag 18:00 till 20:00
Fredag 15:00 till 19:00
Lördag 19:00 till 04:00
Söndag: 19:00 till 23:00

Berätta om dig själv Jag heter Edon och jag är 14 år gammal fyller i 30 december. Jag tycker om att lära mig nya saker och att utvecklas. Roleplay har varit ett stort intresse för mig i flera år nu där jag har kört roleplay spel på datorn. Anledningen till varför jag absolut älskar roleplay kan jag konstatera är att jag älskar ideen om att leva som en annan person där man kan försöka leva de ideala livet som man själv ej kan. Man kan göra de sakerna som du ej har möjlighet till i verkligheten medans du kan få bete dig på ett realistiskt sätt. Därmed så har jag alltid älskat att vara "ledaren" i gruppen där jag alltid vill ta ansvaret att hjälpa till och att straffa. Detta stämmer sig från att jag var mobbad när jag var yngre i en kort period och fick tillslut lära mig att skydda mig själv. När jag tillslut hade lärt mig att skydda mig själv då slutade mobbningen för mig då jag självklart "hanterade" situationen. Efter att ha blivit utsatt för det så hade jag lärt mig att alltid vara hjälpsam då det alltid är uppskattat även om de ej visar det. Ännu en anledning till varför jag älskar att moderera är att jag blir själv glad när jag har lyckats hjälpa en person då jag älskar att se andra glada omkring mig. Denna reaktion av mig har utvecklats över tid och erfarenheter. Jag har nämligen jobbat i ett hotel under 7 månader där jag arbetade som service/reciptionist där jag fick möjligheten att bekräfta min egna åsikt om att hjälpa till vilket i sin tur bevisades vara sann. Jag har lärt mig massor under tiden jag hade jobbat och detta vilja gärna kunna bevisa. Jag letar alltid efter nya möjligheter till var jag kan hjälpa och hur samt så vill jag alltid utveckla mig. Därmed så skulle jag också säga att jag är bra med att hantera kritik där jag tar det som en möjlighet att förbättra mig även om kritiken i riktat på mig som en nedsättande term.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag hade blivit glad och stolt över mig själv. Jag hade nämligen även gjort allt i min makt till att bevisa för er om att ni gjorde det rätta beslutet. Därmed så hade jag lagt servern upp på en högre prioritet där jag hade klart och tydligt engagerat mig själv mer åt servern. Jag skulle även göra mitt bästa i att vara rättvis och opartisk. Då jag avskyr att vara partisk eller se andra vara partiska. Hade jag lyckats bli staff hos er så hade jag gjort mitt bästa inom att vara nyanserad i mitt arbete då jag syftar på att vara utförlig i det jag gör. Delvis om jag hade behövt skriva någon rapport om en spelare efter jag hade straffat han så hade jag gjort det så utvecklat som möjligt. Och de vill säga att jag skulle hjälpa så många som möjligt. Nu ännu en sak jag hade gjort är att utveckla. Jag hade frågat massor av saker konstant till personer som är högre besatta upp än mig så jag kan utveckla och nå en högre rank. Jag hade dessutom hjälp till alla andra i staff teamet i att bli bättre. Låt oss säga att jag är med en support och han tar ett ärende, jag märker att han gör ett stort fel och han märker inte det. Jag hade omedelbart avbrutit han och frågat han får jag tala med dig ensam en sekund. Sedan hade jag informerat han om felet så han kan fixa det i den nuvarande situationen samt i framtiden. Så en kort sammanfattning är att jag hade utvecklat mig själv som person. Jag hade därmed anpassat min RP så det inte blir strul som förut. Sedan så hade jag också vart jätte tacksam.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive typ 4 månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? jag vill bli support oss er efter som att nia haren stor bra Community som gör att många vill bli support på Unive och att ni har grymma support som jag kan ta lite lärdom av dem också. Så de vill säga att jag väljer att va support på unive. för att de ger mig en bra utveckling i framtiden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Det jag kan lova att bidra med som en bra support som kommer alltid göra sitt bästa med sitt arbete. Samt ännu en person som vill alltid utvecklas och göra det bästa i alla situationer. Därmed kommer jag klart och tydligt prioritera server mest av allt inom spel och fritids aktiviteter just för att jag kommer ta denna möjlighet som ett riktigt jobb. Därefter kan jag nämligen också lova att jag kommer lära mig från misstag om det sker så det ej återuppstår. Jag kommer bidra mest med forumet då jag kommer alltid ha en titt på forumet även på raster i skolan. När jag var support tidigare så älskade jag nämligen att hjälpa till på forumet och enligt mig själv så kan jag säga att jag tycker att jag var extremt aktiv där.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har tidigare erfarenheter efter som jag har varit support på en annan server där jag lärde mig mycket om kommando och sånt så de vill säga att jag kommer ha en förmåga att lära mig allt i för väg. på unive som support och kommer gör mycket support ärenden som gör att jag kan utvecklas och ger mig lite utmaningar. när jag gör support ärenden.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban [id] [dagar] [anledning] - Används för att bannlysa spelaren från servern.
/sqlbanhistory [Steamnamn] - Man får information kring personens tidigare straff om dom har det.
/sqlunban [Steamnamn] - Tar bort en pågående bannlysning från spelaren.
/sqlbanoffline [permid] [Tid] [Andledning] - Används för att bannlysa en offline spelare.
/kick [id] [Anledning] - Används för att sparka personer från servern.
/bring [id] - Används för att tpa en person till din nuvarande position.
/goto [id] - Används för att tpa till en person.
/noclip - Det som används mest för att flyga runt och hålla koll på läget kring servern.
/freeze [id]- Används för att få stop på en person.
/clearinventory [id]- Rensar en persons inventory.
/clearall - Rensar alla meddelande från chatten.
/revive [id] - Man återupplivar någon.
/dv - Despawnar ett fordon.
/spec [id] - Du sätter dig själv i personen och ser vad dom ser.
/giveitem [Id] [föremål] [hur många] - Används för att spawna saker in till en person.
/giveweapon [ID] [vapen] [Ammo] - Används för att spawna in vapen till någon samt om de ska ha ammo också.
/announce - Dem kommandon kan jag som support om det finns fler så kommer jag lära mig det i systemets väg.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag har lätt att ta lärdom av systemens väg de vill säga att jag kommer va mycket intresserad som support och bidra med serven till en bra support.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Just nu så är det ingen annan server som jag kör på.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja att unive är bäst. Mvh Edon

Senast ändrad:
+rep Bra Ansökan Blir inte förvånad om du blir godkänd!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka