Nekad Edod Sucks | Whitelist ansökning [Vilgot_Dojan] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edod Sucks

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199112507206/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Tornell

Vad är ditt discord namn? Edod#8168

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Björn han gillar bilar och motorcyklar han har skaffat en A-Traktor Motorcykel och han älskar Volvo och liknande. Han kommer från ett annat land men han kommer inte ihåg vilket för att han kom som flyktning när han va 3 han hade en svensk familj sen flyttade han när han blev 18 för han kände sig inte bekväm med sin familj han vill Albin Björn är 20 år. Albin Björn har många intressen tillexempel läkemedel polisen och mer. Albin Björn är också en rolig kille som gillar att sprida glädje. Han älskar att hjälpa folk tillexempel skjutsa personer till ställen han gillar också att bara hänga vi sin bill och liknande.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har inte tagit Roleplay seriöst men nu har jag tagit det riktigt seriöst jag är whitelistad på andra server så jag tar Roleplay seriöst och jag skulle gärna vilja ha det för att man får mer tillgång till saker. Jag har sökt om whitelist när jag inte va seriös tillexempel innan så skrev jag in något random när jag fyllde år men nu tar jag det seriöst så detta är min riktiga födelsedatum. Jag tror jag kan bidra med att göra servern bättre reporta oseriösa personer som inte tar servern seriöst.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har börjat ta Roleplay seriöst nu jag vill få dom tillgångarna man får när man är whitelistad. Jag vill också förbättra servern och jag vill pröva om jag kan handla att vara whitelistad om jag inte kan så är det och om ni tar bort whitelisten.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern när jag gick in på FiveM så kom servern up på rekommendationer och jag provade och jag började gilla den men jag va inte bra på roleplay i den tiden men nu så är jag whitelistad på andra servrar så jag tror att jag kan handla det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna bli bra på Roleplay kunna göra bra scenarion och vara så bra på Roleplay som möjligt tillexempel skriva /me för att göra bättre scenarion och /do också sen inte chatta i ooc för det hör inte ihop med Roleplay.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja jag spelar på Bryggeriet Roleplay nu det är en server där du måste va whitelistad på för att kunna joina jag är Polis där just nu och jag tar Roleplayen seriöst på den servern jag har också kört på Smålands Rp men den är nerstängd nu tyvär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka