Accepterad Edod Sucks | Whitelist ansökning [Borenstam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edod Sucks

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199112507206/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Tornell

Vad är ditt discord namn? Edod#8168

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Björn han är en rolig kille som gillar bilar och gillar fordon för att och meka med dom samt glida runt med fordonen. Albin Björn är född 1990-12-23 han vet inte va han föddes imed att han är en flykting som nu har en familj men som nu har flyttat ifrån den för han ville ta hand om sig själv. Albin Björn har ett annat namn men ingen vet han kommer också från ett annat land men ingen vet det heller för att någon hittade han uta på gatorna i en av Grändarna i staden, Man tror Albin Björn va 5 år när han kom in i familjen men ingen riktigt vet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har inte alls varit bra på rp innan men jag vill ändra på mig och få en bättre spel upplevelse på denna servern, jag blev godkänd en annan gång och jag satt i 10 tim i väntrum men ingen joinade så jag tappade hoppet men nu har jag börjat köra igen och jag vill spela seriöst istället för att inte få alls många tillgångar för att jag inte är whitelistad. Jag hör kört på servern mycket och vill gärna på en ny upplevelse i denna servern!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad för att jag vill inte bara testa på som jag gjorde innan utan whitelist jag vill få servern att bli mer seriös för mig iallafall. Jag har också spelat mycket på denna server och inte varit alls bra på rp men nu känner jag att jag vill ha en ny chans och starta en bättre spelupplevelse på denna servern en att inte ha whitelist!

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag precis hade laddat ner FiveM och jag tyckte den såg nice ut så jag provade på och jag tycker den är väldigt rolig dels för att den har så många spelar inne på server hela tiden och servern hade så många mer val att göra en på många andra FiveM roleplay servrar!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att kunna verkligen bli bra på det och lära mig mer och mer imed hur lång tiden går. Jag vill få en så värklig kännsla som möjligt i denna servern och få andra personer att ha det roligt när dom rpar med mig och liknande. Mitt andra mål med rollspel är att jag ska kunna gå online på servern och värkligen gå in i rollen ha samma röst som i rollen och mycket mer!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelar på Smålands Rp men den stängde ner, jag spelar också på bryggeriet rp, Bryggeriet Rp är en allowlistad server så jag är whitelistad på andra servrar jag har inte spelat på någon annan server sen dom 2.

Godkänd skriftligt, nu krävs det en muntlig intervju för att bli tilldelad rollen Whitelist.
Vid frågor kontakta mig på discord!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka