Nekad Edman | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edman

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Edman

Vad är ditt discord namn? Edman#0002

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2000

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Albin Rudolfsson och jag är 23 år gammal och bor i Skövde. Albin har ett stort intresse till bilar. Albin har haft en tuff barndom på grund av att Albin's pappa dog när Albin var var 4 år gammal. Albin har sammlat sig från förlusten och nu så har han till och med skaffat sin drömbil som heter Bmw m3 (Albin älskar bilar). Albins dröm jobb är att jobba på mekonomen så att han kan fortsätta med sitt intresse. Albin bemöter folk på ett trevligt och artigt sätt och han hoppas att han till slut finner kärleken. Albins favorit mat är Sushi och mjukglass för han älskar vanilj. Albin har ADHD och vill inte ha så mycket prat runt sig. Och sen fick han reda på att hans mormor dog då blev Albin riktigt arg och ledsen och ville ta livet av sig. Men han vågade inte hoppa av ett 200 meters högt torn. Sen så fick han en känsla att han kunde behöva gymma lite för att må bättre. Albin och hans syster var Stora efter hans och hons mormor och pappa dog så dom är stora och starka nu och lever ett riktigt bra liv i staden Skövde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har väldigt bra rp jag vill kunna vara en bra bil säljare tjäna mycket pengar och byta och köpa och sälja bilar. Jag vill ha en bra rp nivå och bidra med mycket glädje och kärlek på servern och göra folk glada.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag tror dom menar att man ska inte gå på våld att man ska alltid ta det första bästa först och sista sämsta om det behövs tror jag fattar inte frågan men tror det.

Hur hittade du Unive? det är så stort så alla pratar om det kollar på cosmo och har alltid hört från kompisar och så.

Nekad utveckla mer på ,vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka