Nekad Edisenn | Medlem ansökning [Zelfz1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Va1e

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? edisenn

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Connor smegärd har alltid varit en person som e väldigt social av sig och alltid snäll och hjälpsam. Men när Connor smegärd blev runt 8år så började det bli bråk i hemmet och Connor smegärd börja bli mindre social och börja bli deppig i skolan. Och det här märkte hans lärare av på Connor smegärd och hon märkte också att Connor smegärd blev mobbad utav andra elever. Under den här tiden gick Connor smegärd i 2an. Och med senare tid ville hans lärare ha ett möte med hans föräldrar. Och hon frågade vet ni varför Connor smegärd är så ledsen och hon sa att hon hade sett Connor smegärd blivit mobbad. Efter mötet när dom hade gått och lagt sig så drog Connor smegärd pappa hem ifrån och kom aldrig tillbaks. Connor smegärd börja hamna i en deprassion och byte skola. Runt 16 år åldern börja Connor smegärd mamma bli väldigt sjuk och va inne på sjukhuset många gånger men doktor visste inte vad det kunde vara med hans mamma. Och en dag när Connor smegärd satt och spela så hörde han en smäll han sprang ner för trappan och där låg hans mamma medvetslös Connor smegärd tog upp sin telefon och ringde sjukvården. Dagen efter så åkte han till sjukhuset och hälsa på sin mamma och då sa doktorn att hans mamma hade fått cancer det här krossade Connor smegärd hjärta. Och 1 år efter så dog hon av cancern och nu börja Connor smegärd leta efter jobb och har har alltid varit intresserad av att ha ett bra jobb!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en hög rp nivå en rolig stämning och sen så har jag mycket erfarenhet och en hög nivå på min rp och då kommer de bli bra rp runt omkring mig så de kan jag bidra med men också en rolig stämning

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska kunna ha kul i scenariot och att man inte ska spela för att vinna för det är powergaming 1 (Inte spela för makt och pengar) man ska spela så att alla får det kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM: Man dödar nån med ett fordon utan anledning RDM: Man dödar nån utan anledning med vapen eller liknande. Powergaming: Man använder sig av omänskliga krafter.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har stor efarenhet inom RP och jag har rpat i ca 2 år de har varit värdefulla år där jag har gjort de mycket spelat på flera servers exempel viss Unive och jag har varit Helper också. Jag kan alla regler och allting som behövs för att vara en erfaren spelare på Unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad. Du har inte väntat 24h sedan du tidigare vart nekad. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka