Inaktuell Edisenn | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Va1e

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? leonsilv_

Ange ditt födelsedatum 5 Oktober 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till MA är att jag gillar att arbeta inom det området och ser mig själv som en kompetent person och aktiv. Jag skulle gärna vilja lägga min tid och hjälpa andra besvara ansökningar och ta intervjuer samt hjälpa till ingame.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som sagt jag ser mig själv som en kompetent person och kommer lägga mycket tid och försöka göra mitt bästa jag ska bli vald eftersom jag har vissa erfarenheter som jag har byggt upp under en lång tid och det har inte de flesta.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med en god attityd och respekt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive är en ära och man ska ta vara på den chansen inte lalla och följa regler, jag skulle vilja göra så att alla följer reglerna och att man har en problemfri server där man kan ta det lite lugnt och kunna spela och ha de kul med andra inte hetsa mot varandra utan att vara trevlig och liknande.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Inte lalla
2. Visa respekt
3. Inte spela för makt och pengar
4. Ha en ren historia och inte vara doxare / d dosare osv

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ja läsa ansökningar ta intervjuer se att medlemmar på intervjun visar mogenhet och inte beter sig dåligt, Beter man sig dåligt tycker jag inte att man är välkommen som Medlem på Unive Roleplay.

Hur ser din aktivitetet ut? 13 till 00:00 dagligen kan vara mycket mer.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nopp.

Sätter denna som inaktuell då du har ej gett mig nåt svar än.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka